کد خبر: 11286 A

بهاره رهنما باز هم حاشیه ساز شد/ پاسخ همزمان خانم بازیگر و روابط عمومی تئاتر شهرزاد به حواشی

بهاره رهنما باز هم حاشیه ساز شد/  پاسخ همزمان خانم بازیگر و روابط عمومی تئاتر شهرزاد به حواشی

درپی درج خبری مبنی برتکخوانی بانوان درنمایش "خورشیدهای همیشه" به کارگردانی بهاره رهنما، روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد اطلاعیه‌ای رامنتشر کرد.

ایران آرت: درپی درج خبری مبنی بر تکخوانی بانوان درنمایش "خورشیدهای همیشه" به کارگردانی بهاره رهنما، روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد  اطلاعیه‌ای رامنتشر کرد، درمتن این اطلاعیه آمده است:

"به نام خداوند رحمان- ضمن تسلیت شهادت امام اخلاق، حسین بن علی(ع)، متاسفانه امروز با نقدی غیرمنصفانه روبرو شدیم که علیرغم میل باطنی ما را بر آن داشت تا این یادداشت را تحریرکنیم. به این امید که اندکی منصف باشیم و راست‌گویی راسر لوحه زندگی خویش قرار دهیم.

نمایش "خورشید های همیشه" نمایشی مذهبی است در رثای مظلومیت سرور و سالار شهیدان حسین بن علی(ع) از زبان سه بانوی بزرگوار، حضرت زینب (س)، ام‌البنین و رباب (س)، نمایشی شاعرانه که شیفتگی این سه بانوی با عزت را به امام شهیدان بازگو می‌کند. مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد به احترام این روزها و شب‌های عزا موافقت خود را با اجرای این نمایش اعلام و دست به تولید این اثر زد تا در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی درمیان خیل جوانان دوست‌دار اهل بیت کاری هر چند ناچیز کرده باشد.

روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد ضمن ابراز تأسف از انتشار فیلمی کوتاه از اینستاگرام شخصی عوامل نمایش درخبر منتشر شده، این عمل را تقبیح کرده و اعلام می‌دارد که ای کاش دوستان نمایش را می‌دیدند و بعد دست به خبرسازی جعلی می‌زدند، زیرا تصویر منتشرشده هیچ ربطی به اجرای "خورشید های همیشه" ندارد و صرفا تصویری است از مراحل ضبط یک موسیقی آوایی دریک استودیوی صدابرداری که متاسفانه در اقدامی هماهنگ نشده بعضی از اعضای گروه برای دعوت ازدوستان خود برای دیدن نمایش درفضای مجازی "شخصی" منتشرکرده‌اند.

گروه اجرایی و روابط‌عمومی این پردیس تئاتر به همین بهانه فرصت را مغتنم شمرده و از مسئولین و مخاطبان عزیز تئاتر که دل درگرو عشق به امام حسین (ع) و یاران وفادارش دارند دعوت می‌کند تا از نمایش مذهبی و شاعرانه "خورشیدهای همیشه" دیدن کنند. خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند. انشاالله"

بهاره رهنما نیز در ادامه این صحبت ها و شایعه‌هایی که مبنی بر ممنوع الکار شدن وی پخش شده بود، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

برنامه تلوزیونی "چلچراغ" دیروز با اقای شهیدی فر عزیز که از بهترین مجریان تلوزیون ماست.به زودی...

پی نوشت: این دومین برنامه بعد شایعه ممنوع الکاری بنده است و قرارداد سریال تلوزیونی هم سه روز پیش بسته شد، علاوه بر اینکه این روزها جلوی دوربین کار سینمایی"اقای سانسور" هستم پس بیایید از نشر شایعات کذب پرهیز کنیم.اونایی هم که محبت دارند نگرانم نشن

پی نوشت دو: مورد توجه برخی غیر دوستان سایت های تند رو :در نمایش خورشید های همیشه دو خوانی وجود دارد با مجوز رسمی پس بیش از این خودتان را مدیون حق الناس نکنید که در نمایش قبلی من هم اینکار را کردید

اما حواستان جمع باشد که این کار توفیر زیادی دارد و صاحب کار امام حسین است و بس و نامردی و تهمت در حق اینکار تبعات متفاوتی برایتان دارد

بهاره رهنما

بهاره رهنما نمایش خورشیدهای همیشه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین