کد خبر: 9407 A

کنسرت پاریسی کیهان کلهر در تهران

کنسرت پاریسی کیهان کلهر در تهران

کنسرت کیهان کلهر و مجموعه «رامبرانت تریو» به همت موسسه «رویال هنر پارس» در تالار وزارت کشور برگزار می شود.

 

ایران آرت: تالار بزرگ وزارت کشور در حالی روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه میزبان کنسرت کیهان کلهر و مجموعه «رامبرانت تریو» است که بلیت اجرای روز اول این برنامه به اتمام رسید.

کیهان کلهر که این روزها در حال آماده شدن برای اجرای چند کنسرت در اروپاست، به زودی در تالار بزرگ وزارت کشور به همراه گروه «رامبرانت تریو» به اجرای برنامه می‌پردازد.

کیهان کلهر قبل از اجرای برنامه در تهران سه شنبه ۳۱ شهریور ماه در فستیوال «هوی» بلژیک به همراه اردال ارزنجان قطعاتی را اجرا خواهد کرد و بعد از آن در روز جمعه سوم شهریور در فستیوال موسیقی «سامرتون» آلمان همراه با این هنرمند به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این نوازنده یکشنبه پنجم شهریور ماه نیز در اوترخت هلند در فستیوال جز «اوده موزیک» به همراه گروه «رامبرانت تریو» روی سن خواهد رفت.

به گزارش مهر، رامبرانت فرایش نوازنده پیانو، تونی اورواتر نوازنده کنترباس و وینسنت پلژر نوازنده سازهای کوبه ای هنرمندانی هستند که در قالب مجموعه «رامبرانت تریو» در کنسرت تهران کیهان کلهر حضور دارند. همکاری کلهر و رامبرانت تریو از سال ۲۰۱۱ آغاز شده و بارها در فستیوال های معتبر اروپا به اجرای قطعات موسیقی پرداخته اند.

طی ماه های آینده نیز آلبومی از یکی از اجراهای مشترکشان در ایران منتشر خواهد شد که در حال حاضر آخرین مراحل فنی آن در حال انجام است.

کنسرت کیهان کلهر و مجموعه «رامبرانت تریو» به همت موسسه «رویال هنر پارس» به تهیه کنندگی مجید عبدی برگزار می شود.

 

کیهان کلهر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین