کد خبر: 8533 A

گزارش ایران‌آرت از لغو کنسرتی به دست اداره ارشاد اصلاح‌طلب/فریدون آسرایی برای کرج صلاح نیست!

گزارش ایران‌آرت از لغو کنسرتی به دست اداره ارشاد اصلاح‌طلب/فریدون آسرایی برای کرج صلاح نیست!

کسانی که نامه حمایت از رییس اداره ارشاد البرز را امضا کرده‌اند طبعا باید دلایل و ماجرای این لغو را از این اداره جویا شوند

ایران‌آرت: اخیرا تعدادی از فعالان فرهنگی و هنری و رسانه‌ای اصلاح‌طلب استان البرز، طی نامه‌ای از سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته‌اند که علی خیلدار را به عنوان رییس اداره ارشاد این استان معرفی کند.

به گزارش ایران‌آرت، این نامه در حالی برای وزارت ارشاد ارسال شده است که این جمع از وزیر فرهنگ و ارشاد خواسته‌اند به خاطر مواضع اصلاح‌طلبانه و عملکرد مناسب خیلدار در مدت سرپرستی این اداره، او را ابقا کند و حالا خبر رسیده که همین اداره اصلاح‌طلب از برگزاری یک کنسرت در کرج ممانعت کرده است. این کنسرت که اجرای فریدون آسرایی و قرار بود 13 مرداد به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در کرج برگزار شود، از سوی اداره ارشاد کرج لغو شده است.

آن‌طور که یگانه‌پور (مدیر برنامه‌های فریدون آسرایی) به خبرگزاری ایلنا خبر داده، از اداره ارشاد کرج با او تماس گرفته و گفته‌اند این برنامه کنسل است و صلاح نیست این اجرا برگزار شود. او همچنین افزوده: ما همین چند وقت قبل در ایام ماه مبارک رمضان در سالن شهیدان نژادفلاح کنسرت داشتیم و مشکلی هم نبود؛ ضمن اینکه هر سال در پارک‌ تنیس کرج نیز کنسرت برگزار می‌کنیم و تا به امروز مشکلی وجود نداشته است.

مدیر برنامه‌های آسرایی همچنین عنوان کرده: خود اداره ارشاد کرج مجوز برگزاری این اجرا را داده بود و خودشان هم تماس گرفتند و گفتند صلاح نیست اجرای آسرایی برگزار شود و هیچ توضیحی هم درباره دلیل این تصمیم به ما ارائه ندادند. یگانه‌پور گفته: این اجرا قرار بود 13 مرداد در تالار گل کرج به مناسبت جشن ولایت در قالب جنگ امام رضا (ع) برگزار شود. همچنین قرار بود تعدادی از هنرمندان در این برنامه حضور داشته باشند و ما نیز حدود نیم ساعت به اجرای برنامه بپردازیم.

این‌ها در حالی است که به نظر می‌رسد اداره ارشاد این شهرستان، تحت فشار، مجوزی را که صادر کرده لغو کرده باشد، اما همین هم نشان از ناکارآمدی و ضعف مجموعه دارد. در این میان، کسانی که نامه حمایت از علی خیلدار را امضا کرده‌اند طبعا باید دلایل ماجرا را از این اداره جویا شوند و از همین ابتدا، مطالبه‌گری‌شان را نسبت به حمایتشان نشان دهند.

 

 

فریدون آسرایی اداره ارشاد کرج لغو کنسرت آسرایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین