حجم ویدئو: 69.45M | زمان ویدئو: 00:04:24

ایران‌آرت: موزیک ویدیوی «هَوام دوباره پَسِ»، که دیروز دوشنبه دوم مردادماه نسخه صوتی‌اش به عنوان سومین قطعه محسن چاوشی برای فصل دوم سریال شهرزاد منتشر شده بود، با تدوین مسعود رفیع زاده در کانال تلگرامی محسن چاوشی قرار گرفت. 

به گزارش ایران‌آرت به نقل از کانال تلگرامی محسن چاوشی، موزیک ویدیوی «هَوام دوباره پَسِ» با صدای محسن چاوشی، با آهنگسازی محسن چاوشی، ترانه‌ای از حسین صفا و تنظیم شهاب اکبری و با تدوین مسعود رفیع زاده، پس از قطعات «فندک تب‌دار» و «ای‌دریغا»، سومین قطعه این خواننده برای فصل دوم «شهرزاد» است.

سینا سرلک، خلاف دو قطعه گذشته «فندک تب‌دار» و «ای‌دریغا» در این قطعه حضور ندارد.

"هَوام دوباره پَسِ" با صدای محسن چاوشی

چاوشی و سرلک دو قطعه دیگر نیز برای فصل دوم سریال "شهرزاد" آماده کرده‌اند که در قسمت‌های پیش رو منتشر خواهد شد.

«هوام دوباره پسه» به نوعی ادای دین سریال به پریناز ایزدیار، به عنوان یکی از بازیگران پررنگ فصل اول «شهرزاد» می‌تواند محسوب شود که در فصل دوم به خاطر موقعیت نقشش، کمرنگ شده است. در این ویدیو، فلاش‌بک‌هایی به حضور او و همچنین علی نصیریان، بازیگر نقش بزرگ‌آقا در فصل اول صورت گرفته است.

بازگشت علی نصیریان به پریناز ایزدیار/موزیک‌ویدیوی سوم چاوشی برای فصل دوم شهرزاد را ببینید

موزیک ویدیوی «هَوام دوباره پَسِ»، که دیروز دوشنبه دوم مردادماه نسخه صوتی‌اش به عنوان سومین قطعه محسن چاوشی برای فصل دوم سریال شهرزاد منتشر شده بود، با تدوین مسعود رفیع زاده در کانال تلگرامی محسن چاوشی قرار گرفت.

ارسال نظر