کد خبر: 8086 A

روایت موسیقایی از «سمیه نرو!»/آلبوم «ابد و یک روز» منتشر شد

روایت موسیقایی از «سمیه نرو!»/آلبوم «ابد و یک روز» منتشر شد

یکی از دیالوگ‌های این فیلم که به «سمیه نرو» معروف شد، بارها در شبکه‌های مجازی دستمایه شوخی قرار گرفته است

ایران‌آرت: موسیقی متن فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته امید رئیسی‌دانا توسط موسسه پرده هنر موسیقی و ترانه شرقی منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

«ابد و یک روز» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم ۹ سیمرغ بلورین (۶ سیمرغ در بخش اصلی، ۲ سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو، و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

این فیلم روایت خانواده‌ای است که درگیر مشکلات مختلفی همچون اعتیاد، تهی‌دستی، بیکاری و، از همه مهم‌تر، روابط عاطفی میان اعضای خانواده است. به دنبال رهایی از این مشکلات، داستان‌هایی در حین تدارک دیدن مراسم عروسیِ «سمیه» شکل می‌گیرد که منجر به اتفاقات و تغییراتی در رابطهٔ افراد خانواده می‌شود.

به گزارش ایران‌آرت، یکی از دیالوگ‌های این فیلم که به «سمیه نرو» معروف شد، بارها در شبکه‌های مجازی دستمایه شوخی قرار گرفته است.

آن‌طور که فارس خبر داده، امید رییسی دانا که موسیقی متن «ابد و یک روز» را ساخته است سابقه ساخت موسیقی‌متن‌های فیلم‌هایی چون  آزادی مشروط، زمانی دیگر، پرسه در حوالی من، زیر پوست شهر،  انیمیشن سوزنبان و ... را در کارنامه دارد.

موسیقی متن فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته امید رئیسی دانا توسط موسسه پرده هنر موسیقی و ترانه شرقی منتشر و روانه بازار موسیقی شده است.

 

 

 

فیلم ابد و یک روز سعید روستایی موسیقی متن فیلم ابد و یک روز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین