کد خبر: 7565 A

جای خواننده و شنونده عوض شد/ این بار تماشاگران برای ادل خواندند

جای خواننده و شنونده عوض شد/ این بار تماشاگران برای ادل خواندند

در آخرین کنسرت ادل، خواننده معروف بریتانیایی موجی عظیمی از جمعیت برای ادل خواندند.

ایرانآرت: تماشاگران گفتند: "ادل نمی‌تواند برای ما بخواند، اما ما می‌توانیم برای او بخوانیم."

به گزارش ایران آرت، به نقل از ایندپندنت؛ بعد از اینکه ادل به دلیل مشکلاتی که برای صدایش پیش آمده بود، دو  کنسرت نهایی تور گروه موسیقی‌اش را لغو کرد، سیل عظیم تماشاگران و مخاطبان او برایش خواندند.

سوپراستار این روزهای موسیقی پاپ که راهی جز لغو کردن کنسرت‌های آخرش نداشت، چون گویا تارهای صوتی‌اش آسیب دیده از مخاطبانش عذر خواهی کرد که قلب‌شان را شکسته است. اما شنوندگان آثار ادل که در جمعیتی عظیم در استاددیوم ویمبلی لندن حضور داشتند، گفتند: "ادل نمی‌تواند برای ما بخواند، اما ما می‌توانیم برای او بخوانیم."

ادل، با نام کامل ادل لوری بلو ادکینز، خواننده و ترانه نویس انگلیسی متولد 1988 است. شهرت جهانی ادل به دومین آلبوم او به نام "21" برمی‌گردد که در 21 ژانویه 2011 منتشر شد.

در پنجاه‌و یکمین مراسم جایزه گرمی در سال ۲۰۰۹، ادل جوایز بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای آهنگ پاپ توسط خواننده زن را دریافت کرد. آلبوم "۲۱" او رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد و برای او موفقیتی بیش از آلبوم نخستش، "19" را در پی داشت.  او با این آلبوم موفق به دریافت ۶ جایزه گرمی از جمله بهترین آلبوم سال در گرمی ۲۰۱۲ شد. این آلبوم چهارمین آلبوم پرفروش تاریخ بریتانیا است و در سراسر جهان بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

 ادل اکنون یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان جهان است.

 

ادل کنسرت ویمبلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین