کد خبر: 71707 A

معین| نصرالله معین| معین خواننده

معین در ایران کنسرت می‌گذارد؟

معین در ایران کنسرت می‌گذارد؟

شایعات مطرح شده در خصوص بازگشت معین به ایران روز به روز پررنگ‌ تر می‌شود.

ایران آرت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به احتمال صدور مجوز برای کنسرت معین در صورت بازگشت این خواننده به ایران واکنش نشان داد.

محمد مهدی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا گفت: هر عزیزی که بخواهد در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کند، منعی برای کارش وجود ندارد چنانچه در مدت اخیر هم از این موارد وجود داشتند. اوایل دوره وزارت بنده، هنرمندی بود که می‌گفت ۴۰ سال است که اجرا نداشته ولی ما مجوز کار برای ایشان صادر کردیم و تئاتر بازی کرد و اکنون هم مجوزهای دیگر گرفته است. همین هنرمند حتی ویدیویی برای تقدیر از آقای رئیس جمهور آماده کرده بودند که آن را منتشر نکردیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نصرالله معین نجف‌آبادی پس از بازگشت به ایران مجوز برگزاری کنسرت خواهد گرفت یا خیر؟، گفت: این نکته را تاکید می‌کنم که روز اول هم موضوع فقط درمورد شخص ایشان نبود، بلکه رویه دولت را تشریح کردم. ایران خانه‌ هر فرد ایرانیِ خارج از کشور مثل خوانندگان،‌ هنرمندان،‌ بازیگران و... است. هر فردی که بخواهد می‌تواند به ایران بازگردد و فعالیت او نیز تابع همان قوانین عمومی است که هر هنرمندی در داخل با آن مواجه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: بنای ما این است که از هنرمندان در چارچوب‌ قوانین موجود حمایت کنیم. شاید چند نفری هم مایل نباشند با این شرایط کار کنند که آن دیگر به من و وزارت ارشاد ارتباطی ندارد. دولت مردمی آقای رئیسی فقط برای عزیزانِ مناطق محروم نیست بلکه برای مردم خارج از کشور هم دولت مردمی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معین محمدمهدی اسماعیلی معین خواننده نصرالله معین
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    دولت مردمی!
    از اون مردمی تر مجلسه
    همینطور راه به راه تصمیمایی میگیرن که نشان دهنده شدت مردمی بودنشونه.
    مردم راضی نیستن به اینهمه زحمت ...یه خورده استراحت کنید تورو خدا

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین