کد خبر: 70113 A

بیانسه

کنسرت ستاره پاپ ساعت کاری مترو را افزایش داد

کنسرت ستاره پاپ ساعت کاری مترو را افزایش داد

خواننده برنده جایزه گرمی با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به متروی واشنگتن دی‌سی، یک ساعت به ساعت کار روزانه قطار‌های این شهر اضافه کرد تا هوادارانش مجبور نباشند کنسرت را زودتر ترک کنند.

ایران آرت: بیانسه با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به متروی واشنگتن دی‌سی، یک ساعت به ساعت کار روزانه قطار‌های این شهر اضافه کرد تا هوادارانش مجبور نباشند کنسرت را زودتر ترک کنند.

به دلیل طوفان و رعد و برق، کنسرت تور جدید بیانسه در واشنگتن دی‌سی با دو ساعت تأخیر برگزار شد. به همین دلیل این خواننده برنده جایزه گرمی با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به متروی واشنگتن دی‌سی، یک ساعت به ساعت کار روزانه قطار‌های این شهر اضافه کرد تا هوادارانش مجبور نباشند کنسرت را زودتر ترک کنند.

به گزارش فرارو، پرداخت این مبلغ از سوی بیانسه باعث شد تا تمام ۹۸ ایستگاه شبکه حمل و نقل عمومی واشنگتن دی‌سی تا بعد از نیمه شب کار کنند و هواداران این خواننده را در آسودگی به خانه برگردانند.

این کنسرت بخشی از تور جهانی رنسانس این خواننده رکورددار بود؛ توری که از ماه مه شروع شده است. اداره حمل و نقل شهری واشنگتن در بیانیه‌ای گفت: به دلیل وضعیت نامناسب آب و هوا ممکن است زمان شروع کنسرت تور جهانی رنسانس امشب در ورزشگاه فدکس‌فیلد به تأخیر بیافتد و مترو حرکت آخرین قطار را یک ساعت بیشتر از موعد مقرر، تمدید خواهد کرد.

پس از شروع بارندگی (و تنها یک ساعت یا بیشتر قبل از شروع اجرا)، حساب توییتر ورزشگاه فدکس‌فیلد به طرفداران بیانسه توصیه کرد تا در محل امنی پناه بگیرند و از شرکت‌کنندگان کنسرت در داخل ورزشگاه نیز خواسته شد تا اطلاع ثانوی در مکانی سرپوشیده بمانند.

ویدئو‌های منتشر شده از سوی هواداران بیانسه در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که آن‌ها در راهرو‌ها و رمپ‌های داخل ورزشگاه ایستاده بودند. کامالا هریس معاون ریاست جمهوری آمریکا نیز همراه همسرش در کنسرت بیانسه حضور داشت و پس از پایان کنسرت با انتشار عکسی از خود و همسرش در توییتر از بیانسه به خاطر شبی سرگرم‌کننده تشکر کرد.

 

بیانسه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین