کد خبر: 69911 A

شکیرا

شکیرا از مرگ گریخت

شکیرا از مرگ گریخت

شکیرا در حین فیلمبرداری موزیک ویدئوی کوپا واچیا دچار حادثه خطرناکی شد که می‌توانست برایش دردسرساز شود اما خوشبختانه نجات پیدا کرد.

ایران آرت: پس از موفقیتی که شکیرا در سال 2023 با آهنگ های جدید به دست آمد، در 29 ژوئن شکیرا ویدیوی رسمی آهنگ "Copa Vacia" را به همراه هموطنش مانوئل توریزو منتشر کرد.

اما همه چیز برای خواننده کلمبیایی با این آهنگ ساده نبود، زیرا او در حین فیلمبرداری دچار حادثه خطرناکی شد که خوشبختانه این اتفاق بدی رخ نداد.

به گزارش مجله آکس، در مصاحبه با Primer Impacto، شکیرا لحظه بدی را که چندین هفته پیش از آن رنج می‌ برده توصیف کرد.

او گفت: "تصویربرداری خیلی طولانی بود، مخزن ماهی شکست، مجموعه شروع به آب گرفتگی کرد و مجبور شدند من را از آنجا بیرون بیاورند. من نتوانستم بیرون بیایم زیرا دم پری دریایی داشتم و نمی توانستم از آن بالا بروم. مجبور شدند مرا با جرثقیل بیرون ببرند. خوشبختانه این فقط یک حکایت بود."

او همچنین گفت که توریزو به او در مورد خطرات حضور در آن مخزن ماهی هشدار داده است.

sha-music

او افزود: "مانوئل به من هشدار داده بود که تانک در حال شکستن است. من به او گفتم که غیرممکن است، ما استانداردهای امنیتی ضد گلوله داریم و معلوم شد که او درست می گوید. آنچه او پیش بینی کرده بود محقق شد."

من به مانوئل توریزو به دلیل کیفیت صدایش، عمق صدایش فکر می کردم، می خواستم لحنی عمیق در آهنگ داشته باشم، یک همنواز با صدایی بسیار مردانه، و همچنین مفتخرم که این آهنگ را با فردی از سرزمینم، از همان منطقه، از کارائیب کلمبیا به اشتراک می گذارم.

از زمان نمایش تقریباً سه هفته پیش، ویدیوی رسمی کوپا واچیا در یوتیوب بیش از 46 میلیون بازدید، 1.2 میلیون لایک و تقریبا 50 هزار نظر از طرفداران در سراسر جهان جمع آوری کرده است.

شکیرا کنسرت شکیرا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین