کد خبر: 69809 A

موسیقی| کی پاپ| موسیقی لاتین| آهنگ خارجی

طوفان موسیقی‌های غیر انگلیسی در جهان/ یک تریلیون آهنگ استریم شد

طوفان موسیقی‌های غیر انگلیسی در جهان/ یک تریلیون آهنگ استریم شد

از هر پنج شنونده موسیقی در ایالات متحده، دو نفر یا به عبارتی ۴۰ درصد از شنوندگان، از موسیقی «غیرانگلیسی زبان» لذت می‌برند.

ایران آرت: آسوشیتدپرس در مقدمه گزارشی با موضوع استریم‌های موسیقی، به گرایش رو به رشد علاقمندان موسیقی در ایالات متحده به شنیدن قطعاتی در ژانرهای لاتین و کی‌پاپ اشاره کرده است.

در این گزارش با استناد به تازه‌ترین داده‌های ارائه شده در خصوص فروش موسیقی در ایالات متحده آمریکا و کانادا که توسط شرکت «ام آ سی دیتا» منتشر شده، آمده است که صنعت موسیقی جهانی با سریع‌ترین سرعت ممکن در یک سال تقویمی حرکت کرده و تاکنون نزدیک به یک تریلیون قطعه را از طریق سرویس استریمینگ در اختیار مشترکان قرار داده است.

به گزارش یورونیوز، این رقم در سه ماه به دست آمده، در حالیکه ریتم تولید و ارائه قطعات موسیقی استریم شده تنها در یک ماه از سال جاری به مراتب سریع‌تر از سال گذشته میلادی بوده است.

استریم های جهانی نیز نسبت به سال گذشته ۳۰.۸ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده پویایی بیش از پیش بازار موسیقی بین‌المللی است.

علاوه بر این، در گزارش «ام آ سی دیتا» آمده است که از هر پنج شنونده موسیقی در ایالات متحده، دو نفر یا به عبارتی ۴۰ درصد از شنوندگان، از موسیقی غیرانگلیسی زبان لذت می‌برند.

بنا به همین گزارش ۶۹ درصد از شنوندگان موسیقی آمریکایی، به موسیقی هنرمندانی با پیشینه غیرآمریکایی علاقه نشان می‌دهند.

در این گزارش از موسیقی‌های لاتین و کی‌پاپ (متعلق به کره جنوبی) به عنوان ژانرهای پیشرو یاد شده و آمده است که زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، ژاپنی، کره‌ای، ایتالیایی، آلمانی و عربی محبوب‌ترین زبان‌ها برای موسیقی غیرانگلیسی‌زبان در میان شنوندگان موسیقی در ایالات متحده هستند.

 

موسیقی کی پاپ آهنگ خارجی موسیقی لاتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین