کد خبر: 69084 A

علیرضا قربانی| کنسرت علیرضا قربانی

ماجرای بلیت‌های ۴ میلیونی کنسرت علیرضا قربانی چیست؟/ تکرار اتفاق مشابهی چه برای محسن یگانه و رضا بهرام رخ داد

ماجرای بلیت‌های ۴ میلیونی کنسرت علیرضا قربانی چیست؟/ تکرار اتفاق مشابهی چه برای محسن یگانه و رضا بهرام رخ داد

به راه افتادن بازار سیاه برای فروش بلیت کنسرت‌ها از اتفاقات عجیب این روزهاست که به شکل تصاعدی در حال گسترش است و هنوز جلوی انجام این کار گرفته نشده است.

ایران آرت: در حالی که علیرضا قربانی قرار است طی روزهای ۲۳ خردادماه تا ۲ تیرماه امسال در کاخ سعدآباد، کنسرت‌های تهرانش را آغاز کند، بسیاری از علاقمندان به این خواننده موفق نشدند بلیت خریداری کنند.

تعدادی از مخاطبین علیرضا قربانی پیام‌هایی منتشر کردند که سایت بلیت فروشی با مشکل فنی روبروست  و نمی‌توانند هیچ بلیتی برای هیچ روزی تهیه کنند. همچنین می‌گویند، پشتیبانی سایت نیز پاسخگوی آنها نیست.

این درحالی است که در ساعات اخیر، بلیت کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران با قیمت‌های سرسام آور ۴ میلیون تومانی در دیوار درحال فروش است و بنظر می‌رسد بازار سیاه بلیت‌های کنسرت خوانندگان پرفروش در هیچ کجای ایران تمامی ندارد و قرار نیست جلوی آن گرفته شود.

پیش از این محسن یگانه و رضا بهرام نیز با انتشار اطلاعیه‌ای از هواداران خود خواسته بودند در سایت‌های متفرقه که بلیت کنسرت آنها را با قیمتی نجومی می‌فروشند، بلیت خریداری نکرده و به سودجویان فرصت عرض اندام ندهند.

یگانه و بهرام اعلام کردند که با تمدید اجرایشان این مشکل را رفع خواهند کرد.

هفته گذشته پس از اتمام بلیت‌فروشی کنسرت محسن یگانه بسیاری از هواداران اعلام کردند که موفق به دریافت بلیت نشده‌اند. دیری نپایید که عده‌ای که بلیت کنسرت یگانه را خریداری کرده بودند از احساسات هواداران این خواننده سواستفاده کردند و بلیت‌ها را با قیمت‌های عجیب در دیوار و سایر سایت‌ها به فروش گذاشتند. 

محسن یگانه در واکنش به این اتفاق خبر از تمدید کنسرتش داد و نوشت:« لطفا از دیوار و سایت‌های دیگه بلیت تهیه نکنید... کنسرت زودی تمدید میشه! ضمنا این حجم از لطف شما برای خودم هم سواله! سرتون سلامت»

photo_2023-06-02_21-31-09 (1)

اتفاقی مشابه برای کنسرت رضا بهرام نیز رخ داد که او خبر از تمدید کنسرتش داده و نوشت: «لطفا و خواهشاً هیچ ببینی در شیراز از سایت‌های متفرقه تهیه نکنید و اجازه کلاهبرداری به کسی ندید»

IMG_20230608_085044_608

علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین