کد خبر: 6171 A

راک‌بازها جهان را کوک‌ می‌کنند؛ بزرگترین فستیوال‌ موسیقی اروپای شمالی آغاز شد

راک‌بازها جهان را کوک‌ می‌کنند؛ بزرگترین فستیوال‌ موسیقی اروپای شمالی آغاز شد

بزرگترین فستیوال موسیقی اروپای شمالی آغاز به کار کرده است.

ایران آرت: بزرگترین فستیوال موسیقی اروپای شمالی آغاز به کار کرده است. به گزارش ایران آرت به نقل از ایندیپندنت، بزرگترین جشنواره موسیقی در اروپای شمالی، موسوم به فستیوال راسکیله، با حضور 179 هنرمند آغاز شده است. در این فستیوال هنرمندان شهیر و گاه غیر معروف اروپایی در هشت استیج، در هشت روز به روی صحنه می‌آیند.

در فستیوال راسکیله 2017، شمار بازدیدکنندگان و مخاطبان، به زعم رسانه‌ها بیش از سال‌های گذشته بوده است، به طوری که جشنواره امسال را مجال مناسبی برای دیده شدن بیشتر خوانندگان و هنرمندان عنوان کرده‌اند.

فیستیوال راسکیله، جشنواره موسیقی‌ای است که هر ساله در جنوب شهر راسکیله دانمارک برگزار می‌شود و از آن به عنوان یکی از بزرگترین فستویوال‌های موزیک  اروپا و بزرگترین فستیوال موسیقی در اروپای شمالی یاد می‌شود. این فستیوال در سال 1971 توسط دو دانش اموز دبیرستانی دانمارکی بنیاد نهاده شد و هدف از آن ترویج و حمایت از موسیقی و فرهنگ است.

خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی این فستیوال را سکوی پرشی در راستای حرفه موسیقی‌شان می‌دانند چرا که فستیوال راسکیله فرصت مناسبی برای دیده شدن بیشتر و رشد مخاطبان‌شان به حساب می‌آید.

انواع گروه‌های موسیقی، راک، پاک، هیپی‌ها و غیره در آن شرکت می‌کنند و شمار مخاطبان و بازدیدکنندگان این جشنواره اروپایی آن را به رویداد مهمی در عرصه هنر موسیقی در اروپا بدل کرده است.

 

فستیوال راسکیله بزرگترین فستیوال موسیقی اروپای شمالی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین