کد خبر: 5917 A

آبادان در مسیر مشهد/ازدیاد شهرهای موسیقی ممنوع؟/سالار، ساکت حالا افشاگری حاجیلی

آبادان در مسیر مشهد/ازدیاد شهرهای موسیقی ممنوع؟/سالار، ساکت حالا افشاگری حاجیلی

پس از تهدید کیوان ساکت به جهت کنسرت در آبادان، امید حاجیلی هم کنسرت در این شهر را کنسل کرده است؛ حالا به یقین آبادان معمای جدید پروژه لغو کنسرت هاست

امید حاجیلی می‌گوید خودخواسته کنسرت آبادانش را لغو کرده است، اما کیوان ساکت با وجود پیغام تهدیدآمیزی که دریافت کرده، از برگزاری کنسرت در این شهر منصرف نشده است.

 امید حاجیلی، خواننده موسیقی پاپ که قرار بود امروز پنجشنبه چهارم خرداد در سالن شهدای کارگر شهر آبادان روی صحنه برود، از لغو خودخواسته این کنسرت خبر داد.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سلام، دوستان عزیزم در آبادان. کنسرت آبادان بنا به صلاحدید جناب افشارى عزیز و تهیه‌کننده محترم و عزیز برنامه به تاریخ دیگه‌اى موکول شد که حتما بهتون اطلاع خواهم داد. شرمنده عزیزانى شدیم که لطف کردند و بلیت تهیه کردند که لطفا با مراجعه به مراکز خرید و سایت مبلغ خودشون و دریافت کنند. ممنونم.»

امید حاجیلی در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین این نوشته اینستاگرامی را تایید کرد و این احتمال را که مسئله‌ای جز تصمیم شخصی مانع برگزاری کنسرتش در آبادان شده است، رد کرد.

ظاهرا برگزاری کنسرت در آبادان تبدیل به یک معظل شده است.

روز گذشته چهارشنبه سوم خرداد نیز خبر آمد کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده پیشکسوت تار و سه‌تار از شماره‌ای ناشناس پیغامی تهدیدآمیز دریافت کرده است با این مضمون که حق برگزاری کنسرت در این شهر را ندارد و در غیر این صورت همان بلایی که بر سر سالار عقیلی آوردند، بر سر او هم خواهند آورد.

بلایی که بر سر سالار عقیلی آمد، اشاره به اسفند سال 95 دارد؛ زمانی که سالار عقیلی اعلام کرد به علت مشکلات شخصی و کسالت و کاملا خودخواسته کنسرتش را در آبادان لغو کرده است.

در این میان اما کیوان ساکت می‌گوید کنسرت جمعه پنجم خردادش در آبادان پابرجاست و پا پس نخواهد کشید.

 

سالار عقیلی امید حاجیلی لغو کنسرت ها کیوان ساکت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین