کد خبر: 5847 A

اولین کنسرت لغوشده پس از انتخابات!

اولین کنسرت لغوشده پس از انتخابات!

ظاهرا اولین مورد از ادامه پروژه لغو کنسرت‌ها پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری رخ داده است.

ایران‌آرت: ظاهرا اولین مورد از ادامه پروژه لغو کنسرت‌ها پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری رخ داده است. حسین بهروزی‌نیا می‌گوید قرار بوده روز جمعه پنجم خرداد در شیراز کنسرت برگزار کند اما با مخالفت روبه‌رو شده است. او تاکید می‌کند که دلیل این مخالفت بیان نشده است و فقط می‌گویند صلاح نیست اجرا کند.

حسین بهروزی‌نیا، نوازنده بربط و ردیف‌دان موسیقی در مورد لغو شدن اجرای پنجم خرداد خود در شیراز به ایسنا گفت: «من ساکن ایران نیستم اما تقریبا یک و نیم ماه است به ایران آمده‌ام تا در برنامه‌هایی که از قبل برای من تدارک دیده بودند، شرکت کنم.»

او ادامه داد: «چهارشنبه و پنج‌شنبه سوم و چهارم خرداد در شهر شیراز مسترکلاس برگزار خواهم کرد و قرار بود گروه موسیقی «رودنوازان» آثاری را که قبلا از من منتشر شده بود، در کنسرتی اجرا کنند. این کنسرت که قرار بود روز جمعه پنجم خرداد برگزار شود کلام و خواننده ندارد و همه در آن بربط و عود می‌نوازند.»

بهروزی‌نیا اضافه کرد: «بلیت‌های این کنسرت نیز فروخته شده بود اما ما با مخالفت حراست اداره کل ارشاد شیراز مواجه شدیم، آن‌ها می‌گویند صلاح نیست که این کنسرت اجرا شود اما دلیل آن را ذکر نمی‌کنند. همه موافقت‌ها انجام شده و قرار بوده مجوز این اجرا توسط دفتر موسیقی صادر شود اما به دلیل مخالفت حراست اداره کل ارشاد شیراز برگزار نمی‌شود.»

این نوازنده همچنین گفت: «این اجرا قرار بود پیش از شروع ماه رمضان روی صحنه برود؛ از طرفی همزمان با برگزاری آن گروه‌های موسیقی دیگری در ایران کنسرت برگزار می‌کنند و دلیل مخالفت با روی صحنه رفتن ما مشخص نیست.»

 

 

حسین بهروزی نیا بربط کنسرت بربط عود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین