کد خبر: 4625 A

لغو همه کنسرت های معتمدی در شهرستان ها: نمی دانم چه کسانی پشت ماجرا هستند/تابلوی آموزشگاهم را شکستند

لغو همه کنسرت های معتمدی در شهرستان ها: نمی دانم چه کسانی پشت ماجرا هستند/تابلوی آموزشگاهم را شکستند

محمد معتمدی از لغو کنسرتش در بیرجند از سوی پلیس اماکن خبر داد.

ایران آرت : این خواننده موسیقی سنتی که خوانندگی در ارکستر ملی و همراهی با حسین علیزاده را در کارنامه دارد،  درباره لغو کنسرتش در بیرجند گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته قرار بود ١٧ اردیبهشت در شهر بیرجند به روی صحنه برویم که امروز مطلع شدیم این اجرا از سوی پلیس اماکن لغو شده است. دلیلی خاصی هم برای لغو این کنسرت به ما اعلام نکرده‌اند و تنها گفته‌اند فعلا صلاح نیست که این اجرای صحنه‌ای برگزار شود.

او افزود: برگزاری این کنسرت تمام مراحل قانونی دریافت مجوز را طی کرده بود و مشکلی هم نداشت با این وجود ازسوی پلیس اماکن لغو شده است. البته گرفتن مجوز برگزاری اجرای صحنه‌ای از وزارت ارشاد تنها یک خوان از مراحل برگزاری کنسرت است و نهادها و ارگان‌های مختلفی حق "وتو"ی مجوز برگزاری کنسرت‌ها را دارند.

محمد معتمدی در گفتگو با رسانه ای دیگر خبر داد: در شرایط کنونی قرعه به نام من افتاده و دائم کنسرت‌هایم را لغو می‌کنند؛ در واقع تا امروز همه کنسرت‌های شهرستانم در اردیبهشت لغو شده‌اند که به هیچ عنوان دلیلش را نمی‌دانم و حتی نمی‌دانم از چه جایی و از سوی چه کسانی این کنسرت‌ها لغو می‌شوند. فقط درباره کنسرت بیرجند به من اطلاع دادند که از سوی پلیس اماکن این اتفاق افتاده است.

معتمدی با اشاره به اینکه چند روز پیش نیز تابلو آموزشگاهم را برخی افراد ناشناس شکسته‌اند، بیان کرد: در روزهای گذشته خیلی مورد نوازش قرار گرفتیم که علت هیچ‌کدام از این رفتارها را نمی‌دانم.
وی درباره لغو کنسرت شیراز نیز گفت: درحال‌حاضر دوستان مشغول رایزنی برای جایگزینی کنسرت هستند که امیدوارم این تلاش‌ها به ثمر بنشیند.
معتمدی در خاتمه با اشاره به کنسرت تهران خاطرنشان کرد: فقط کنسرت تالار وحدت تهران لغو نشده که البته اگر تا همان روز کنسرت به روی سن تالار نروم و پرده بالا نرود تا بتوانم بخوانم، باورم نمی‌شود که این کنسرت لغو نشده است.

 

لغو کنسرت ها محمد معتمدی کنسرت محمد معتمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین