کد خبر: 43265 A

آهنگ جدید خواننده‌ای که تا پای مرگ رفت

آهنگ جدید خواننده‌ای که تا پای مرگ رفت

ستاره موسیقی آمریکا که سال گذشته اوردوز کرد و تا پای مرگ رفت پس از دو سال اثر جدیدی منتشر می‌کند.

ایران آرت: سال ۲۰۲۰ ممکن است سال دمی لواتو باشد. این خواننده فاش کرد که آهنگ جدیدش زودتر از زمانی که طرفداران انتظار داشتند بیرون می‌آید. 

لواتو ۲۷ ساله چهارشنبه ۴ نوامبر در اینستاگرام نوشت: "دفعه بعد که از من می‌شنوید... من می خوانم". بنابر گزارش فرا مدیا، اشلی گراهام و دبرا مسینگ، دوستان معروف ستاره پاپ  با هیجان در بخش کامنت‌ها با ایموجی‌ واکنش نشان دادند در حالیکه میلی بابی برون به سادگی نوشت: "بله"

لواتو نوشت که تا آخر وقت در استودیو مشغول است. "این آهنگ را برای هوادارانم ضبط می‌کنم، آنهایی که من را حمایت و خوشحال می‌کنند."

لواتو هنوز تاریخ رسمی برای انتشار تک آهنگ یا آلبوم جدیدش را اعلام نکرده است اما این اولین اثر لواتو از تاریخ ژوئن ۲۰۱۸ است، زمانی که تک آهنگ Sober را منتشر کرد. یک ماه بعد مصرف بیش از حد مواد مخدر در خانه اش او را راهی بیمارستان کرد. او در نوامبر ۲۰۱۸ در یک مرکز توانبخشی در حال معالجه بود. 

لواتو از وقتی که دوباره هوشیار شد مشغول کار کردن بوده است. او در سه قسمت از فصل پایانی Will & Grace که قرار است در سال ۲۰۲۰ از شبکه  NBC پخش شود، بازی کرده است. او همچنین به بازیگران فیلم آینده  Will Ferrell پیوست. 

 

دمی لواتو خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین