کد خبر: 43188 A

نگاهی عاطفی به زندگی تیلور سوئیفت

نگاهی عاطفی به زندگی تیلور سوئیفت

مستند تیلور سوئیفت که نگاهی عاطفی به زندگی این هنرمند دارد در جشنواره فیلم ساندنس رونمایی می‌‎شود.

ایران آرت: نتفلیکس فیلم مستند "تیلور سوئیفت: خانم امریکانا" را روز چهارشنبه به عنوان بخشی از برنامه ساندنس ۲۰۲۰ معرفی کرد. این اولین خبر رسمی به دست رسیده از فیلم مستند زندگی، حرفه و اهمیت فرهنگی تیلور سوئیفت خواننده‌ی مشهور و بازیگر فیلم "گربه‌ها" است. 

خبرها نشان می‌دهند مستند "تیلور سوئیفت: خانم امریکانا" در برنامه‌ی ساندنس و در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. این مستند توسط لانا ویلسون، کارگردان برنده‌ی جایزه امی و مشهور برای ساخت فیلم "پس از تیلر" و همچنین سریال درمانی برای ترس کارگردانی شده است.

مورگان نویل، کیترین راجرز کریستین امالی تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

به گزارش سینمافارس، در خلاصه‌ای از این فیلم آمده است: "تیلور سوئیفت: خانم امریکانا" نگاهی ناخوشایند و عاطفی به یکی از مشهورترین هنرمندان این زمان است. این فیلم در برهه‌ای مهم از زندگی وی اتفاق می‌افتد که در آن تیلور سوئیفت نه تنها به یادگیری نویسندگی و خوانندگی می‌پردازد بلکه می‌خواهد در نقش زنی ظاهر شود که از تمام قدرت صدایش استفاده می‌کند.

علیرغم اینکه سوئیفت در ماه نوامبر و از طریق انتشار پیامی در توئیترش از وجود چنین مستندی و مرتبط با اختلاف نظرهای اخیرش با اسکوتر براون، اسکات برشتا و گروه Big Machine خبر داده بود، این اولین خبر رسمی از ساخت فیلم به حساب می‌آید. در آن زمان سوئیفت ادعا کرد گروه Big Machine از انتشار چندین آهنگ قبل از آلبوم "عاشق" در سال ۲۰۱۹ جلوگیری کرده است. هنوز اطلاعاتی از آهنگ‌های حاضر در این فیلم به دست نرسیده است.

 

جشنواره فیلم ساندنس تیلور سوئیفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین