کد خبر: 42888 A

آرزوی خواننده زن برای طرفدارانش قبل از خودکشی

آرزوی خواننده زن برای طرفدارانش قبل از خودکشی

علاقه‌مندان به این ستاره ۲۸ ساله، جسد او را تا مقبره‌اش همراهی کردند و دوستانش نیز پیام‌های تسلیت برای مرگ او فرستادند.

ایران آرت: خبر خودکشی خواننده کره‌ای "گو هارا" Goo Ha-ra یکی از اعضای سابق گروه کارا، شوک بزرگی برای میلیون‌ها طرفدار او در سراسر جهان بود. بنا به گزارش روزنامه دیلی میل انگلستان پلیس سئول پایتخت کره جنوبی نامه خودکشی خواننده را روی میز اتاق نشیمن پیدا کرد.

پیش از آنکه جسد بی جان "گو" در خانه اش پیدا شود، او آخرین پست خود را منتشر کرده و در آن برای فالوئرهایش "شبی خوش" آرزو کرده بود، او همچنین قبل از خودکشی در اوایل سال جاری کمپینی علیه قُلدری مجازی راه انداخته بود.

به گزارش تابناک باتو، علاقه‌مندان به این ستاره ۲۸ ساله، جسد او را تا مقبره اش همراهی کردند و دوستانش نیز تمام کنسرت‌های او را لغو و پیام‌های تسلیت برای مرگ او فرستادند. از سوی دیگر پلیس هنوز محتوای نامه‌ای که "گو" از خود به جای گذاشته را منتشر نکرده است. پلیس جسد این خواننده را در محل سکونتش در منطقه مجلل چئونگدام-دونگ سئول، پایتخت کره جنوبی، ساعت شش عصر روز یکشنبه پیدا کرد.

280273_850

این بازیگر و خواننده سابقاً عضو گروه دختران کارا Kara بود، گروه کارا از جمله نخستین گروه‌های موسیقی در شکل دهی "پاپ کره‌ای" بود که جهان را فراگرفت. او به مبارزه با قلدری مجازی و پیوستن به جنبش Me Too شناخته می‌شد. خودکشی گو، یک ماه پس از خودکشی دوست صمیمی او "سولی" رخ داد.

خودکشی در کره جنوبی یک مشکل بسیار جدی و رایج است به طوری که این کشور دومین کشور از نظر نرخ خودکشی در جهان است. آمار اخیر دولتی در کره جنوبی نشان می‌دهد که خودکشی از جمله علل اصلی مرگ افراد زیر ۴۰ سال در این کشور است.

 

کنسرت خواننده خواننده زن گو هارا
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین