کد خبر: 41585 A

تیلور سوئیفت با گربه‌ها در مسیر اسکار!

تیلور سوئیفت با گربه‌ها در مسیر اسکار!

تیلور سوئیفت می‌تواند با فیلم "گربه‌ها" اولین نامزدی اسکارش را کسب کند.

ایران آرت: در هفته‌های گذشته شایعاتی در مورد احتمال حضور "تیلور سوئیفت" در رقابت اسکار شنیده می‌شد، نه به خاطر بازی‌اش در فیلم جدید "تام هوپر" تحت عنوان "گربه‌ها" (Cats) که از موزیکال "اندرو لوید وبر" برای سینما اقتباس شده، بلکه با ترانه‌ی اریجینالی که با همکاری وبر برای این فیلم ساخته است.

دیلی میل می‌نویسند این ترانه که "ارواح زیبا" نام دارد در داستان فیلم نقشی کلیدی دارد و سوئیفت نسخه‌ای از آن را برای تیتراژ پایانی فیلم ساخته است. پیش از این گزارش شده بود که "جودی دنچ" هم با سوئیفت هم‌خوانی خواهد کرد. بخش‌هایی از این ترانه در ویدیوی پشت صحنه‌ای که یونیورسال اخیراً عرضه کرده قابل شنیدن است.

بر اساس گزارش 30نما، سوئیفت امیدوار است با کسب اسکار در بخش بهترین ترانه‌ی اریجینال و گلدن گلوب در کنار خوانندگان برنده‌ی اسکاری چون "لیدی گاگا" و "آدل" قرار بگیرد. وبر و "تیم رایس" در سال ۱۹۹۷ به خاطر ترانه‌ی "باید مرا دوست بداری" در فیلم "اویتا" (Evita) با بازی "مدونا" برنده‌ی اسکار شده‌اند. وبر علاوه بر این در سال ۲۰۰۵ به خاطر همکاری در ساخت ترانه‌ای با "چارلز هارت" برای فیلم "شبح اپرا" (The Phantom of the Opera) نامزد اسکار شده بود.

سوئیفت می‌تواند با فیلم "گربه‌ها" اولین نامزدی اسکارش را کسب کند. او در سال ۲۰۱۲ با ترانه‌ای برای "هانگر گیمز" و در سال ۲۰۱۳ با فیلم "یک فرصت" (One Chance) نامزد گلدن گلوب شده بود.

فیلم جدید هوپر که از هم‌اکنون میان مخاطبین اختلاف انداخته ۲۰ دسامبر آینده توسط یونیورسال عرضه خواهد شد. دیگر بازیگران فیلم شامل "جیمز کوردن"، "جنیفر هادسن" و "ایان مک‌کلن" می‌شوند.

رقابت اسکار امسال در بخش بهترین ترانه‌ی اریجینال میان "شیر شاه"، "داستان اسباب بازی ۴"، "یخ‌زده ۲"، "علاءالدین"، "راکتمن"، "رز وحشی"، "عطر او" و احتمالاً "فرشتگان چارلی" و بسیاری دیگر خواهد بود.

 

اسکار گربه ها تیلور سوئیفت اسکار 2020
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین