کد خبر: 40981 A

اجرای موزیکال بهنوش طباطبایی و مهراوه شریفی‌نیا/ تمرین خانم بازیگر با ارکستر "ایستگاه"

اجرای موزیکال بهنوش طباطبایی و مهراوه شریفی‌نیا/ تمرین خانم بازیگر با ارکستر "ایستگاه"

اعضای ارکستر "ایستگاه" به نمایش ""مری پاپینز" پیوستند.

ایران آرت، اعضای ارکستر بزرگ "ایستگاه" شامل گروه نوازندگان ارکستر ۵۰ نفره و نوازندگان مهمان و بیش از ۲۰ خواننده گروه کر به اجرای زنده قطعات موسیقی این اثر نمایشی خواهند پرداخت.

ارکستر خصوصی "ایستگاه" به سرپرستی مهدی نوروزی که از مدرسان آواز دانشکده کنسرواتوار تهران بوده است، از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل علاقه مشترکی که اعضای ارکستر به موسیقی و سینما داشته اند، در ابتدا اجرای موسیقی فیلم را به عنوان اساس کار خود برگزیدند تا این نقطه پیوند دهنده ذهن و سلیقه اعضای ارکستر محسوب شود. همچنین ندا صفی فر به عنوان مدیر ارکستر در این مجموعه مشغول فعالیت است.

ارکستر ایستگاه

به گزارش خبرآنلاین، "ایستگاه" تاکنون اجراهای پرطرفداری را با محتوای موسیقی فیلم‌های پرطرفدار جهان روی صحنه برده و همچنین سابقه همکاری با ریچارد کلایدرمن و ناصر چشم‌آذر را در کارنامه کاری خود دارد. 

ارکستر ایستگاه

شایان ذکر است که دکتر منوچهر صهبایی به عنوان رهبر ارکستر ایستگاه با گروه نمایش موزیکال "مری پاپینز" همکاری خواهد کرد. وی فارغ التحصیل دکترا در رشته‌های موزیکولوژی و هنرها، سولیست ابوا، استاد کنسرواتوآر و استاد دانشکده موسیقی در اتریش است. ایشان به مدت چهارده سال  رهبری ارکستر مجلسی شهر آمریس ویل در سوییس را به عهده داشته است و در سال ۱۹۸۷ در مسابقه رهبری ارکستر در بلژیک شرکت کرد و مقام نخست و مدال طلای این مسابقه را از طرف وزارت فرهنگ آن کشور دریافت کرد. وی در چند سال اخیر بسیاری از  قطعات سمفونیک آهنگسازان ایرانی را معرفی کرده و آثاری که به دست فراموشی سپرده شده بودند را بازسازی و در کنار آثار آهنگسازان بزرگ جهان اجرا کرده است.

ارکستر ایستگاه

بهنوش طباطبایی، مهراوه شریفی نیا، احسان کرمی و آرمین رحیمیان بازیگران اصلی این نمایش موزیکال هستند. موزیکال "مری پاپینز" آبان ماه امسال به کارگردانی احمد سلیمانی روی صحنه  تالار وحدت به اجرا درمی‌آید.

مهراوه شريفي نيا بهنوش طباطبایی ارکستر ایستگاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین