کد خبر: 40928 A

طعنه ریحانا به شکیرا و جنیفر لوپز/ حاضر نیستم خودم را بفروشم!

طعنه ریحانا به شکیرا و جنیفر لوپز/ حاضر نیستم خودم را بفروشم!

در حالی‌که اجرای جنیفر لوپز و شکیرا در بین دو نیمه مسابقه فینال سوپربول قطعی شده، ریحانا گفت حاضر نیست خودش را به سوپربول بفروشد.

ایران آرت: جنیفر لوپز و شکیرا، دو هنرمند سرشناس موسیقی جهان قرار است در وقت استراحت بین دو نیمه سوپر بول ۲۰۲۰ برنامه اجرا کنند.

به گزارش ایران‌آرت، این ستارگان موسیقی که از دهه ۹۰ میلادی آلبوم‌هایی را به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی منتشر کرده‌اند، در تاریخ ۲ فوریه سال ۲۰۲۰ (۱۳ بهمن ۱۳۹۸) در استادیوم ورزشی هارد راک در میامی گاردنز ایالت فلوریدا هنرنمایی خواهند کرد.

​با این حال، ریحانا دیگر ستاره موسیقی می‌گوید پیشنهاد اجرا در سوپر بول را به خاطر همبستگی با کالین کاپرنیک، بازیکن سابق لیگ ملی فوتبال امریکایی رد کرده است.

ایندیپندنت گزارش داد، از ریحانا پرسیده شد آیا به خاطر وضعیت کالین کاپرنیک این پیشنهاد را رد کرده است و ریحانا پاسخ داد: "قطعا. نباید حتی جرات چنین کاری می‌کردم. برای چه؟ چه کسی از آن سود می‌برد؟ نه مردم من. نمی‌توانستم خودم را بفروشم. نمی‌توانستم یاری‌رسان ایشان باشم".

ریحانا در ادامه با اشاره‌ای واضح به لیگ ملی فوتبال آمریکایی، که هر سال سازمان دست‌اندرکار مسابقه قهرمانی است، افزود: "چیزهایی در این سازمان وجود دارد که من اصلا با آنها موافق نیستم، و نمی‌خواستم به هر نحوی با ایشان همکاری داشته باشم".

کاپرنیک هنگام پخش سرود ملی آمریکا پیش از بازی‌ها، اول شروع به نشستن و بعد زانو زدن کرد [در اقدامی اعتراضی به جای ایستادن به ادای احترام]، این اقدام او که در سال ۲۰۱۶ آغاز شد به اعتراضات گسترده‌تر در سال ۲۰۱۷ منجر شد. او با این اقدام، اعتراض خود به سرکوب شهروندان سیاه‌پوست و سایر اقلیت‌های نژادی را به نمایش گذاشت.

این ورزشکار بعدتر علیه لیگ ملی فوتبال امریکایی شکایت کرد و مدعی شد به خاطر فعالیت مدنی خویش از حضور در زمین بازی محروم شده است. پرونده او در ماه فوریه با مصالحه خاتمه یافت.

 

 

ریحانا جنیفر لوپز خواننده زن شکیرا
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    چایرو

  • چایرو
    پاسخ

    چایرو

  • ناشناس
    پاسخ

    باز از اون لاف زدن ها شروع شد.اون دوتا خودشان چه شخصیتیت مهمی هستند که یک ناشناس بی اعتبارتر از اونها خودش را به عنوان شخصیت اصلی ماجرا مطرح میکند..

  • Prhm
    پاسخ

    اصلا چه ربطی به جنیفر لوپز و شکیرا داشت
    ریحانا از همون اول با اینا لج بود

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین