کد خبر: 4086 A

شوک به سریال محبوب؛ چاوشی برای «شهرزاد» نمی‌خواند؟

شوک به سریال محبوب؛ چاوشی برای «شهرزاد» نمی‌خواند؟

این اعلام چاوشی در حالی است که دیروز رسانه‌ها اعلام کردند او با فصل دوم به همکاری خواهد پرداخت

ایران‌آرت: محسن چاوشی با انتشار پستی در اینستاگرام و کانال تلگرامی خود، قطعیت خبر همکاری با فصل دوم سریال شهرزاد را موکول به آینده کرد.

به گزارش ایران‌آرت، او در این پست نوشته است: «همکاری با شهرزاد را به زودی اعلام خواهم کرد».

photo_۲۰۱۷-۰۴-۱۵_۲۲-۰۵-۲۸

این اعلام چاوشی در حالی است که دیروز رسانه‌ها اعلام کردند او با فصل دوم به همکاری خواهد پرداخت. علی اسدزاده، مجری طرح سریال «شهرزاد» دیروز به خبرگزاری ایسنا از تاریخ دقیق پخش قسمت نخست سری دوم این سریال گفته بود و در انتهای خبر که البته معلوم نبود به نقل از اسدی است یا ادعای خود ایسنا آمده بود که «محسن چاوشی همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است».

حالا چاوشی با انتشار این پست جدید به نوعی قطعیت همکاری اش با این مجموعه را تکذیب کرده است. شاید هم انتظار داشته پیش از اینکه همکاری اش با مجموعه شهرزاد رسانه ای شود، خودش بخواهد این خبر را به هوادارانش بدهد که منطقی هم به نظر می رسد.

با همه این اوصاف، باید منتظر ماند و دید این خواننده پرطرفدار به مانند سری نخست این مجموعه، با تیم حسن فتحی همکاری خواهد کرد یا نه. با توجه به اینکه بخش عمده ای از موفقیت سری نخست سریال شهرزاد را می توان به حضور محسن چاوشی در آن نسبت داد، خلأ وجود او در سری دوم می تواند این سریال را ریزش جدی مخاطب روبه رو کند.

 

 

محسن چاوشی سریال شهرزاد حسن فتحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین