کد خبر: 40432 A

افشاگری محافظ مایکل جکسون درباره سلطان پاپ/ روی بینی‌اش چسب می‌زد تا دید شود/ واکنش به ماجرای آزار جنسی

افشاگری محافظ مایکل جکسون درباره سلطان پاپ/ روی بینی‌اش چسب می‌زد تا دید شود/ واکنش به ماجرای آزار جنسی

محافظ شخصی مایکل جکسون جزئیات جدیدی از ویژگی‌های شخصیتی این خواننده برجسته موسیقی پاپ را فاش کرد.

ایران آرت: محافظ شخصی سابق مایکل جکسون ادعا کرده است که خواننده فقید، بسیاری از کارهای عجیب و غریب خود را صرفا با هدف ایجاد جنجال‌های مطبوعاتی انجام می‌داد.

مت فریدز که اکنون به ساخت و ساز ساختمان اشتغال دارد و مالک زنجیره‌ای از باشگاه‌های رزمی است، به نشریه مترو گفت، مایکل جکسون به شگفت‌زدگی مردم از شخصیت‌اش باور داشت و اگر روزی احساس می‌کرد در چشم مردم دیگر "مرموز" نیست، دست از فعالیت برمی‌داشت.

"برای این که در مرکز توجه رسانه‌ها قرار بگیرد، صورتش را با ماسک جراحی می‌پوشاند و روی بینی‌ خود چسب می‌زد تا مورد سوال واقع شود."

به گزارش ایندیپندنت، فیدز که ۱۰ سال محافظ شخصی جکسون بوده است، گفت: "او می‌دانست چگونه به رسانه‌ها سیخونک بزند. دقیقا می‌دانست چگونه در صدر اخبار قرار گیرد. ۹۰ درصد اوقات این کار را صرفا با پوشاندن صورتش با ماسک جراحی یا چسباندن یک چسب‌زخم روی دست‌ انجام می‌داد؛ البته روی بینی محبوب‌ترین جا برای چسب زخمش بود. می‌گفت که می‌خواهد زندگی‌اش، رمزآمیزترین داستان کره زمین باشد".

او افزود: "اکنون می‌بینم که این آرزو نتیجه معکوس داده است، که البته خیلی غم‌انگیز است".

فیدز همچنین به اتهامات سوءاستفاده جنسی از کودکان اشاره کرد که توسط وید رابسون و جیمز سیفچاک علیه مایکل جکسون مطرح شده است و در یک مستند جنجالی و برنده جایزه امی با نام "ترک نِوِرلَند" به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

هم رابسون و هم سیفچاک، ادعا کرده‌اند که سال‌های متوالی در دوران کودکی‌شان توسط مایکل جکسون، سواستفاده شده‌اند.

فیدز ادعا کرد که "تمام این اتهامات بچه‌بازی، کاملا چرند است ... این مرد چندین دوست مونث داشت و برای مدتی به عقد قانونی لیسا مری پریسلی درآمده بود. آن رفتارها سبک زندگی او بود".

او معتقد است که "امکان ندارد" مایکل جکسون در مزرعه "نورلند" خود هیچ کودکی را مورد سواستفاده قرار داده باشد، چون او "به ندرت به آنجا می‌ر‌فت".

او گفت: "می‌گویند آنجا پر از پسربچه بوده است، ولی اصلا چنین چیزی نبود".

نماینده قانونی جکسون تمام اتهامات وارده علیه این ستاره فقید را رد کرده است. مایکل جکسون نیز تا زمان مرگ در سال ۲۰۰۹،‌ منکر تمام اتهامات علیه خود بود.

 

مایکل جکسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین