کد خبر: 39627 A

سه قطعه محسن چاوشی لو رفت/ رکورد عجیب آقای خاص

سه قطعه محسن چاوشی لو رفت/ رکورد عجیب آقای خاص

علیرغم این‌که دسترسی به محسن چاوشی از هر خواننده دیگری سخت‌تر به نظر می‌رسد اما آقای خاص موسیقی ایران در زمینه لو رفتن آثارش رکورددار است.

ایران آرت: محسن چاوشی که از ابتدای دوران فعالیتش تا کنون رکورددار تعداد قطعات لو رفته بوده و تا کنون بیش از 50 اثرش لو رفته است، این روزها بار دیگر با مشکلی مشابه مواجه شده و آثارش به صورت غیررسمی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند.

به گزارش ایران‌آرت، از هفته گذشته تکه‌هایی از سه قطعه قدیمی محسن چاوشی در فضای مجازی پخش شد و علیرغم تلاشی که نزدیکان این خواننده برای جلوگیری از پخش آثار انجام دادند، شب گذشته دو قطعه با نام‌های "حضرت عباس" (حضرات) و ورژن ترنس "سنگ صبور" در فضای مجازی منتشر شد و قطعه سوم که "بندباز" نام دارد نیز تکه‌های مختلفش در اینستاگرام پخش شده است.

در پی این اتفاق، بهادر شمس مدیر رسانه‌ای محسن چاوشی اعلام کرد: هر دو قطعه منتشر شده متعلق به سال‌ها پیش می‌باشد و میکس و مستر نهایی ندارد و قطعاً انتشار این قطعات بدون رضایت آقای چاوشی‌ است.

این اتفاق در حالی می‌افتد که چاوشی از همان بدو ورودش به دنیای موسیقی با مشکل لو رفتن آثارش مواجه بود. چهار آلبوم نخست این خواننده لو رفتند و پس از رسمی شدن فعالیت‌های چاوشی نیز در طول هر سال حداقل یک یا دو قطعه از این خواننده به طور غیررسمی لو رفته است.

سال گذشته قطعه "مسلخ" (دبی) با صدای محسن چاوشی در روزهای قبل از انتشار آلبوم "ابراهیم" لو رفت و حاشیه‌هایی را برای چاوشی ایجاد کرد. قطعه "ابراهیم" از آلبومی با همین نام نیز دو هفته قبل از انتشار آلبوم لو رفته بود و در سال‌های 93 و 95 نیز اتفاقی مشابه برای قطعه "یه خونه کوچیک" از آلبوم "پاروی بی قایق" و "چنگیز" و "پریشان" از آلبوم "امیر بی گزند" رخ داد. نسخه‌های قدیمی‌تر آثار آلبوم "من خود آن سیزدهم" نیز سال 92 در فضای مجازی منتشر شد.

محسن چاوشی هنوز واکنشی به لو رفتن قطعات "حضرت عباس"، "سنگ صبور" (ترنس) و "بندباز" نشان نداده است. این در حالی‌ است که او آلبوم جدیدی با نام "قمارباز" را آماده انتشار کرده که پس از ایام عزاداری محرم و صفر روانه بازار موسیقی خواهد شد. 

موسیقی پاپ محسن چاوشی خواننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین