کد خبر: 39419 A

مکالمه مارلون براندو و مایکل جکسون فاش شد/ گریه و شرمساری سلطان پاپ

مکالمه مارلون براندو و مایکل جکسون فاش شد/ گریه و شرمساری سلطان پاپ

مکالمه مارلون براندو با مایکل جکسون درباره اتهام آزار جنسی کودکان فاش شد.

ایران آرت: فاش شدن یک مکالمه قدیمی میان مارلون براندو بازیگر افسانه‌ای هالیوود و مایکل جکسون خواننده مشهور نشان می‌دهد که این دو چهره سرشناس درباره اتهام آزار جنسی کودکان به جکسون در اوایل دهه ۱۹۹۰ صحبت کرده بودند.

در جریان گفت‌وگوی براندو با دادستان‌های پرونده کودک آزاری مایکل جکسون در سال ۱۹۹۴، بازیگر سرشناس بخش‌هایی از مکالمه خود با جکسون در عمارت نورلند (متعلق به جکسون) را بازگو کرده بود.

این مکالمه در بخش پایانی پادکستی به نام "داستان‌های تلفنی: محاکمات مایکل جکسون" پخش شده است.

به گزارش آی سینما، براندو در بخشی از مصاحبه خود با دادستان‌ها می‌گوید: "از او (مایکل جکسون) پرسیدم که آیا باکره است و او یک جورهایی فقط خندید." و سپس تاکید می‌کند که این خواننده سرشناس از صحبت کردن آزادانه درباره زندگی جنسی خود خیلی شرمسار بود.

براندو سپس اشاره می‌کند که بابت اتهام آزار جنسی کودکان مایکل جکسون را سوال پیچ کرده و خواننده مشهور به گریه افتاده و گفته از پدرش متنفر بوده است.

بازیگر فقید "پدرخوانده" در بخش دیگر این مصاحبه می‌گوید: "با این رفتاری که در جریان بود، فکر کنم تقریبا منطقی باشد نتیجه گیری کنیم که او با بچه‌ها کارهایی کرده بود. برداشت من این بود که او نمی‌خواست جواب دهد چون از جواب دادن به من می‌ترسید."

میکو پسر مارلون براندو در زمان مکالمه او با مایکل جکسون برای این خواننده کار می‌کرد و به همین دلیل پای براندو براندو به عمارت جکسون رسیده بود.

مارلون براندو در سال ۲۰۰۴ درگذشت. مایکل جکسون هم در سال ۲۰۰۹ از دنیا رفت اما اتهامات آزار جنسی کودکان به او همچنان ادامه دارد.

 

موسیقی پاپ مارلون براندو مایکل جکسون سلطان پاپ
نظرات خوانندگان
  • مه
    پاسخ

    دروغ و چرت محض مایکل شرم و حیای ذاتی داشت و راجع به این مسائل اصلا حرف نمیزد این اقای مارلون براندو تا اونجا که من میدونم و تحقیق کردم هفت خط روزگار بوده خب مسلما ازش بعید نیست بیاد این چرت و پرتارو راجع به مایکل بگه مایکل خودش یه بار گفته اگه سختگیری پدرش نبود به اونجا نمیرسید

  • علی
    پاسخ

    <b>حرف مفت بود</b>

  • Sama
    پاسخ

    واقعا حرف مفت
    1:مایکل ادامه نداره اتهاماتش و تمام شده و مایکل بی گناه شناخته شد و به هیچ جرمی مرتکب نشده بود
    2:مارلون براندو مکالمه ش اصلا این نبود برین گوش بدید که ببینید
    3:مایکل توی کتاب زندگی نامه اش هم گفته که پدرش اذیتش میکرده اما اون بازم پدرشو دوست داره

  • ناشناس
    پاسخ

    مایکل آدم خوبی بود خیلی خوب و مهربون وبقیه از حسودی اون اتهامارو بهش زدند

  • سوفی
    پاسخ

    همش چرت و پرته،بیگناهی مایکل خیلی وقته که ثابت شده و مارلون هم مکالمش این نبوده و تحریف شده،و همینطور با اینکه پدرش کلی اذیتش کرد ولی مایکل گفت که همچنان پدرش رو دوست داره.

  • اینا چرته خود پسر مارلون براندو بادیگارد مایکل بوده و حتی توی عروسی پسر مارلون براندو هم مایکل جکسون و دعوت کرد و مارلون براندو دوست صمیمی مایکل جکسون و الیزابت تیلور بوده و این مکالمه تحریف شده است خود پسر مارلون براندو هم گفته بوده که راجب پدرم و مایکل همچین چیزی نگید که کاملا دروغه و پدرم بسیار مایکل جکسون را دوست داشت و هرگز از او خطایی ندید و اگر چیزی از او دیده بود نمیذاشت که من بادیگارد او باشم و با او ارتباط بگیرم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین