کد خبر: 39222 A

ستاره موسیقی راک "کلرادو" را منتشر می‌کند/ رنگین کمانی از رنگ‌ها

ستاره موسیقی راک "کلرادو" را منتشر می‌کند/ رنگین کمانی از رنگ‌ها

اسطوره کهنسال موسیقی راک علیرغم اینکه تصمیم ندارد تا یک سال آینده روی صحنه برود اما سال پرکاری را تجربه می‌کند.

ایران آرت: نیل یانگ تا سال بعد تور موسیقی برگزار نمی‌کند. با این حال او دست روی دست نگذاشته و در سال2019 هم بسیار فعال ظاهر شده است. این ترانه‌سرای 74ساله کانادایی و خواننده سبک‌های موسیقی راک، هارد راک و کانتری راک که کارگردان فیلم هم هست اعلام کرده با همکاری گروه اسب دیوانه، آلبوم جدیدی به نام "کلرادو" را در اکتبر2019 روانه بازار خواهد کرد.

به‌نوشته رولینگ استون، نیل یانگ در وبگاه آرشیوی خود خبر داده که 10ترانه از این آلبوم به‌طور مجزا و با نام "رنگین کمانی از رنگ‌ها" در ‌ماه آینده روانه بازار خواهد شد. مدت زمان این آهنگ‌ها از 3تا 13دقیقه است. 

به گزارش همشهری، نیل یانگ همچنین به این مسئله اشاره کرده است که به همراه آلبوم جدید فیلمی مستند با نام فصول قله کوه، درباره نحوه ساخت آلبوم کلرادو ارائه خواهد شد. به گفته یانگ شما در این فیلم تمام مراحل ساخت این آلبوم را جز به جز خواهید دید. این فیلم همزمان با انتشار آلبوم کلرادو در 100سالن سینما در سراسر دنیا نمایش داده خواهد شد.

نیل یانگ تجربه حضور در عرصه موسیقی از دهه1960 را در کارنامه خود دارد. او پس از سفر به لس‌آنجلس گروه بوفالو اسپرینگفیلد را تشکیل داد. او پیش از تشکیل این گروه 2 آلبوم را به‌عنوان تک خواننده به بازار عرضه کرده بود. همراه با گروه بوفالو اسپرینگفیلد نیز او 3 آلبوم انتشار داد. او سپس با گروه اسب دیوانه کار خود را ادامه داد.

نیل یانگ تنها در عرصه موسیقی فعال نبود. او در عرصه فیلمسازی نیز با نام مستعار برنارد شیکی فعالیت داشت. او فیلم‌های سفر به گذشته (1973) راست هیچ‌گاه نمی‌خوابد (1979)، بزرگراه انسانی (1982) و گریندیل (2003) را کارگردانی کرده بود. فیلم‌های راست هیچ‌گاه نمی‌خوابد و گریندیل در واقع فیلم‌هایی هستند درباره 2 آلبوم موسیقی به همین نام اثر نیل یانگ. او همچنین موسیقی فیلم‌های فیلادلفیا اثر جاناتان دمی (1993) و مرد مرده اثر جیم جارموش (1995) را ساخته بود.

 

موسیقی راک خواننده راک نیل یانگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین