کد خبر: 39181 A

کمپین مد خانم بازیگر در کنسرت مهران مدیری

کمپین مد خانم بازیگر در کنسرت مهران مدیری

آزیتا ترکاشوند با لباسى متفاوت و بازطراحى شده در کنسرت مهران مدیری حضور پیدا کرد؛ لباسى که قرار است پیام جهانى محیط زیست یعنى مقابله با مصرف گرایى را به مخاطبان برساند.

ایران آرت: آزیتا ترکاشوند یکى از اعضاى این پویش در آخرین شب کنسرت مهران مدیرى با لباسى ویژه در این مراسم حاضر شد تا این پیام را به مخاطبان برساند که با به کارگیرى خلاقیت و شیوه بازطراحى مى شود به اصلاح الگوی مصرف و همچنین کاهش آلودگى محیط زیست کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره علت حضورش با لباس بازطراحى شده در این مراسم گفت:"پویش مد یا مصرف گرایى قرار است در کنار پیام مهم زیست محیطى و اقتصادى اش، در شرایط اقتصادی فعلی برای زنان توانمند اشتغال ایجاد کند".

ندا سرمه، طراح لباس و مدیر پویش مد یا مصرفگرایى که پیش از این به همین شیوه بازطراحى لباس آزیتاترکاشوند و همچنین هانا کامکار را در جشن حافظ به عهده داشته، درباره پیام مهم طراحى این لباس ایرانى در مراسم کنسرت مهران مدیرى گفت:"در تلاش هستیم براى این پویش نو فرهنگسازى کنیم. پویش مد یا مصرف گرایى نه تنها به کاهش آلودگى هاى محیط زیست کمک مى کند، بلکه در شرایط فعلی اقتصادی مى تواند فرهنگ منفى مصرف گرایى را که در نتیجه تبلیغات غلط در فضاى مجازى به نسل جدید منتقل شده، کمرنگ کند".

به گفته این طراح لباس، پویش مد یا مصرف گرایى، قرار است مروج فرهنگ مثبت "خوشپوشى در عین سادگى" باشد. این پویش حاوى این پیام است که با استفاده از هنرهای بومی سرزمینمان مى توانیم به جای خرید مجدد لباس برای باز آفرینی لباس های قدیمی مان اقدام کنیم.

آموزش های لازم، طراحی و آماده کردن فضاهایی برای کار و تولید براى ترویج این فرهنگ از قدم هاى دیگر این پویش است.

همچنین آزیتا ترکاشوند، بازیگر سینما و تلویزیون در این باره در صفحه شخصى خود در اینستاگرام نوشته است:"شب به یادماندنى و خاطره انگیزى بود، با اجراى بى نظیر مهران مدیرى عزیز.

اما لذتم دو چندان شد که این بار هم با تن پوشی باز طراحی شده از کمد لباس های قدیمی ام در این مراسم حضور داشتم.

به درخواست شما عزیزان که بعد از مراسم جشن #حافظ پیام داده بودید، دوست دارید لباس ها را قبل از بازطراحى هم ببینید، عکس قبل و بعد از بازطراحى را در عکس بعدى این آلبوم منتشر کرده ام.

خوشحالم که سهمى کوچک در رساندن صدای این پویش به مردم کشورم داشته ام. پویشى که هدفش حفظ محیط زیست و کمک به اقتصاد خانواده است.باتشکر از خانم ندا سرمه مدیر پویش مد یا مصرف گرایی و تیم هنرمندشان برای بازطراحی و دوخت لباس.

خبر خوب این که، به زودى، کارگاه هاى آموزشى براى کسانى که به شیوه بازطراحى لباس علاقه دارند، دایر مى شود که زمان و مکانش را حتما اینجا اعلام مى کنم".

 

مهران مدیری آزیتا ترکاشوند مد یا مصرف گرایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین