کد خبر: 3883 A

باز هم کنسرت؛ آلبوم، امسال/ بازگشت جدی سوپراستار به دنیای موسیقی

باز هم کنسرت؛ آلبوم، امسال/ بازگشت جدی سوپراستار به دنیای موسیقی

او در ادامه روند منظم انتشار تک‌آهنگ‌هایش چندی پیش قطعه «عاشق نبودی» را به دوستدارانش ارائه کرد. این روزها علاوه بر تولید تک‌آهنگ‌هایش، مراحل ضبط و تولید قطعات آلبومش را هم پیگیری می‌کند.

ایران‌آرت: کنسرت بهاری «محمدرضا گلزار» در تهران برگزار خواهد شد. این هنرمند مطرح روز ۱۴ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایتخت با همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» روی صحنه می‌رود.

فروش بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «اکسیر کنسرت» به نشانی exirconcert.com انجام خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۰ فروردین به این سایت که اخیراً با فرمت جدیدی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته مراجعه کنند. محمدرضا گلزار در این برنامه گروه «ریزار» به رهبری «حامد برادران» را همراه خودش خواهد داشت. گروهی که از زمستان سال گذشته تور کنسرت‌های خود را در نقاط مختلف ایران آغاز کردند. اولین اجرای بزرگ محمدرضا گلزار هم ۲۰ اسفند در همین سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد که استقبال خوب دوستدارانش را به دنبال داشت.

آن‌طور که موسیقی ایرانیان گزارش داده، محمدرضا گلزار در ادامه روند منظم انتشار تک‌آهنگ‌هایش چندی پیش قطعه «عاشق نبودی» را به دوستدارانش ارائه کرد. او این روزها علاوه بر تولید تک‌آهنگ‌هایش، مراحل ضبط و تولید قطعات آلبومش را هم پیگیری می‌کند. آلبومی که در سال ۹۶ منتشر می‌شود و به انتظار طولانی طرفداران گلزار پایان خواهد داد.

 

 

محمدرضا گلزار کنسرت محمدرضا گلزار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین