کد خبر: 38386 A

سه اجرای زنده از محسن چاوشی/ فیلم

سه اجرای زنده از محسن چاوشی/ فیلم

به مناسب تولد چهل سالگی محسن چاوشی سه ویدئو از اجرای زنده این خواننده ببینید.

ایران آرت: سجاد مالمیر: محسن چاوشی یکی از موفق‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ کشور طی 15 سال اخیر بوده است. این خواننده کارش را سال 83 با انتشار آلبوم غیررسمی "نفرین" آغاز کرد و پس از چهار آلبوم غیررسمی، در سال 1387 مجوز فعالیت گرفت و آلبوم "یه شاخه نیلوفر" را به عنوان اولین آلبوم مجاز خود روانه بازار موسیقی کرد. 

چاوشی تا کنون 9 آلبوم رسمی منتشر کرده و به زودی آلبوم جدیدش با نام "قمارباز" که تنها اخذ مجوز برای نام آلبوم باقی مانده و تمامی قطعات آلبوم مجوز گرفته‌اند را روانه بازار خواهد کرد. (ایران‌آرت به زودی جزئیات این آلبوم که همه اشعار آن از سروده‌های شعرای کلاسیک است را منتشر خواهد کرد.)

آلبوم قبلی محسن چاوشی تابستان سال گذشته منتشر شد و استقبال خوبی را به همراه داشت. آن آلبوم با نام "ابراهیم" در یک ماه اول انتشار خود بیش از دو میلیارد تومان فروش کرد و در  پایان سال نیز به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم سال 97 معرفی شد. 

طی این سال‌ها همواره آلبوم‌های محسن چاوشی پرفروش بوده و تک آهنگ‌ها و تیتراژهایش پر مخاطب بوده‌اند اما این خواننده به دلیل این‌که تاکنون هیچ کنسرتی را برگزار نکرده با انتقاد برخی از مخاطبان موسیقی و حتی هنرمندان همراه شده است.

گرچه مخالفان چاوشی معتقدند او به دلیل این‌که توانایی و اعتماد به نفس اجرای زنده ندارد و جنس صدایش طوری است که نمی‌تواند دقایق زیادی را زنده بخواند، روی صحنه نمی‌رود، اما نزدیکان او می‌گویند چاوشی کاملاً به اجرای زنده مسلط است و به دلیل آنچه که خودش آن را "ایدئولوژی" می‌نامد تاکنون روی صحنه نرفته است. در آخرین اظهارنظر نزدیکان چاوشی سید هادی حسینی تهیه‌کننده سه آلبوم آخر او گفت محسن چاوشی به روی صحنه خواهد رفت اما نه به این زودی!

اما علیرغم این‌که چاوشی هیچ کنسرتی را برگزار نکرده، تا کنون سه ویدئو از اجرای زنده او منتشر شده است که امروز به بهانه تولد چهل سالگی این خواننده این ویدئوها را در ایران‌آرت منتشر خواهیم کرد.

ویدئوی اول مربوط به اجرای زنده محسن چاوشی در دوازدهم تیرماه سال 95 است که چاوشی صبح آن روز طرفدارانش را با یک ویدئوی سلفی غافل‌گیر کرد. چاوشی در این ویدئو بخشی از قطعه "متأسفم" که سال 85 در آلبومی با همین عنوان منتشر شد را اجرا کرده است.



 

ویدئوهای دوم و سوم مربوط به شب انتقاد تند شهرام آذر (سندی) از محسن چاوشی در یک برنامه استعدادیابی بود که این خواننده و آهنگساز قدیمی صدای چاوشی را دستگاهی دانست و با این اظهارنظر جنجال‌های زیادی در فضای مجازی به وجود آمد و خواننده‌های زیادی از محسن چاوشی حمایت کردند. آن شب دو ویدئوی دیگر از اجرای زنده محسن چاوشی به شکل کاملاً مرموزانه در فضای مجازی منتشر شد تا پاسخی به صحبت‌های شهرام آذر باشد.

این دو ویدئو مربوط به اجرای شعری از سعدی است که ممکن است روزی نسخه صوتی و ارجینال آن با صدای چاوشی منتشر شود.



 

نکته جالب در مورد این سه ویدئو، استایل خاص فیلمبرداری محسن چاوشی از زاویه پایین است که طرفداران چاوشی آن را در فضای مجازی تقلید می‌کنند و ویدئوهایی را با همین استایل از خود ضبط کرده و منتشر می‌کنند. 



 

گرچه این ویدئوها برای مخاطبان چاوشی لذت‌بخش است اما حتما آنها را راضی نمی‌کند و آنها سال‌هاست منتظر یک سورپرایز هستند و آن سورپرایز چیزی نیست جز اعلام تاریخ اولین کنسرت محسن چاوشی!

محسن چاوشی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    البته مهم اینه که زنده اجراکنه لکن صداش عالیه

  • محسن صرافر
    پاسخ

    بگوشب بخوابه که نیازبه سکوتش جهت آرامش یافتن دیگرنیست.تاسالاروتکستاره موسیقی و تمددآرامشی ژرفاتراز رازسکوت شب:آقامحسن خان چاوشی هست .من مثل همیشه سرتآدیب وتعظیم جلوی بزرگی استادفرودمیارم.محسن صرافپور.ازخرمشهر قهرمان همه قهرن باهاش

  • امیر علی
    پاسخ

    عالی

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین