کد خبر: 38380 A

بازگشت خواننده معروف دهه هفتاد به صحنه/ از حسین زمان انگیزه گرفتم

بازگشت خواننده معروف دهه هفتاد به صحنه/ از حسین زمان انگیزه گرفتم

قاسم افشار پس از ایام محرم و سفر دور تازه کنسرت‌هایش را پس از سال‌ها دوری از صحنه آغاز خواهد کرد.

ایران آرت: قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از تلاش برای برگزاری کنسرت طی ماه‌های آینده و انتشار دو تک آهنگ خبر داد.

این خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته بعد از پایان ایام محرم و صفر دور تازه کنسرت‌هایم را بعد از سال‌ها دوری از صحنه‌های اجرای موسیقی برگزار خواهم کرد. در این کنسرت‌ها که این بار در حال و هوایی متفاوت برگزار خواهد شد، منتخبی از کارهای ماندگار سال‌های اول فعالیتم که با استقبال مخاطبان روبه رو شده بود به همراه کارهای جدید پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: من سه سال پیش هم انگیزه‌های زیادی برای برگزاری کنسرت داشتم، حتی در این زمینه هم مجوزهای لازم را اخذ کردم اما متاسفانه در آن دوران به من سالن ندادند و مجبور شدم عطای برگزاری کنسرت را به لقایش بسپارم. تا اینکه کنسرت آقای حسین زمان پیش آمد و این انگیزه مجدد را به من داد تا دوباره برای برگزاری کنسرت اقدام کنم که خوشبختانه تا به امروز این اتفاق صورت گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید ما در ماه‌های آینده کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنیم.

این خواننده موسیقی پاپ که سال‌ها پیش با تک آهنگ "وقف پرنده‌ها" به شهرت زیادی دست پیدا کرد درباره دیگر فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: یک قطعه جدید را تولید کرده‌ام که شعر آن توسط مسلم چرومی سروده شده، آهنگسازی آن بر عهده بابک برهانی است و تنظیمش را نیز بهروز لطفی پور انجام داده که به زودی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. یک قطعه دیگر هم با همکاری گروه "نیکان" در دست تولید دارم که این قطعه نیز به زودی منتشر می‌شود. البته در این شرایط که دیگر تولید آلبوم به هیچ عنوان به صلاح نیست، فعلا ترجیح می‌دهم به جای آلبوم تک آهنگ منتشر کنم.

قاسم افشار از جمله هنرمندان قدیمی حوزه موسیقی پاپ کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که در دهه هفتاد با انتشار تک آهنگ "وقف پرنده ها" به آهنگسازی اکبرآزاد، ترانه محمد علی شیرازی و تنظیم بهروز صفاریان به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

"فصل آشنایی (مشترک)– ۱۳۷۷"، "نازنین (مشترک) – ۱۳۷۸"، "خواب گریه‌ها – ۱۳۷۸"، "قرمزته – ۱۳۷۹"، "بغض(مشترک) – ۱۳۷۹"، "امیر(مشترک) – ۱۳۸۰"، "کویر(مشترک)- ۱۳۸۰"، "رنگاهنگ(مشترک)- ۱۳۸۰"، "گلایه (مشترک) – ۱۳۸۰"، "برای خاطر تو – ۱۳۸۱"، "ستارگان (مشترک) – ۱۳۸۰"، "بازیگر- ۱۳۸۳" از جمله آثاری است که تا کنون از این خواننده منتشر شده است.

 

موسیقی پاپ حسین زمان قاسم افشار خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین