کد خبر: 38332 A

دلیل تاخیر در بلیت‌فروشی کنسرت مهران مدیری

دلیل تاخیر در بلیت‌فروشی کنسرت مهران مدیری

بلیت‌فروشی کنسرت مهران مدیری که قرار بود امروز انجام شود با یک روز تاخیر فردا دوشنبه انجام خواهد شد.

ایران آرت: مدیر شرکت رویال‌هنر درباره تاخیر در آغاز بلیت‌فروشی کنسرت مهران مدیری توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرآنلاین، در پی انتشار خبری درباره آغاز نشدن فروش بلیت کنسرت مهران مدیری با وجود اعلام قبلی، مدیر شرکت رویال هنر که برگزارکننده کنسرت  مهران مدیری در تهران است درباره دلایل تاخیر در آغاز بلیت‌فروشی این کنسرت گفت: متاسفانه یک مشکل فنی باعث شد که بلیط فروشی این کنسرت با یک روز تاخیر از فردا دوشنبه  ساعت ۱۷ آغاز شود. 

مهران مدیری قرار است ۲۸ مرداد با همکاری سامان احتشامی و تعدادی از  بهترین نوازنده های باسابقه کشور ، در هتل اسپیناس روی صحنه برود.

مهران مدیری که سال ۱۳۷۹ آلبوم "از روی سادگی" را با همراهی زنده‌یاد بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر کرده بود، تابستان سال گذشته مجموعه کنسرت‌هایی را با حضور سامان احتشامی و سایر نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان از جمله نیما حمدی نوازنده درامز، جابر خدایاری نوازنده پرکاشن، بابک ریاحی پور نوازنده گیتار باس، مسعود همایونی نوازنده گیتار الکتریک را در برج میلاد تهران برگزار کرد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر طی سال‌های اخیر در تیتراژ سریال‌ها و مجموعه‌هایی را که خود به عنوان کارگردان روی آنتن تلویزیون داشته خوانندگی کرده است که از جمله می‌توان به سریال "شب‌های برره"، "باغ مظفر"، "قهوه تلخ" و مجموعه "دورهمی" اشاره کرد.

مهران مدیری کنسرت مهران مدیری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین