کد خبر: 38042 A

مجید اخشابی عاشقانه از راه می‌رسد

مجید اخشابی عاشقانه از راه می‌رسد

مجید اخشابی خواننده باسابقه پاپ از انتشار چند اثر عاشقانه جدید خود در ماه مرداد خبر داد.

ایران آرت: مجید اخشابی خواننده، نوازنده و آهنگساز موسیقی با اشاره به تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام گرفته بود به سفارش دست اندرکاران جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) قطعه‌ای با عنوان "زیارت" با ترانه روزبه بمانی و آهنگسازی و خوانندگی بنده در مراسم اختتامیه این رویداد به شیوه "آکاپلا" اجرا و تقدیم به ساحت حضرت امام رضا (ع) شد.

وی در گفتگو با مهر ادامه داد: در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه آموزش و پژوهش هم چند قطعه جدید در قالب‌های عاشقانه آماده شده که مردادماه امسال به تفکیک زمان‌بندی که برای آن در نظر گرفته‌ایم به شکل مستقل منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. این قطعات غیر از انتشار در فضای مجازی از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

این خواننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: سلسله کتاب‌های آموزشی را در باب موسیقی تالیف و گردآوری کرده‌ام که به‌زعم خودم متد و شیوه‌های جدیدی در حوزه آموزش موسیقی است که مشغول پیاده‌سازی و آزمایش آن هستنم و خوشبختانه در همین مدتی که روی این پروژه کار کرده‌ام، با واکنش‌های بسیار مثبتی مواجه شده‌ام که نتیجه آن فراگیری سریع‌تر هنرجویان با مهارت‌های مقدماتی نوازندگی و خوانندگی است و امیدوارم بتواند در قالب چند مجموعه نوشتاری در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گیرد.

اخشابی عنوان کرد: هم اکنون مشغول اجرا، پیاده‌سازی و تنظیم این متدهای آموزشی هستم که واقعاً کار سخت و دشواری است اما خوشبختانه فضای کار به گونه‌ای است که انگیزه فراوانی برای اجرای این متد آموزشی دارم و امیدوارم به زودی شاهد انتشار آن‌ها در قالب کتاب‌های چند جلدی باشم.

 

مجید اخشابی موسیقی پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین