کد خبر: 38032 A

همکاری پازل‌بند با خواننده هوروش‌بند

همکاری پازل‌بند با خواننده هوروش‌بند

کنسرت گروه پازل شب گذشته در حالی برگزار شد که علی رهبری خواننده این گروه از همکاری با مهدی دارابی خواننده "هوروش بند" خبر داد.

ایران آرت: کنسرت گروه پازل 27 تیر 1398 طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. این کنسرت با استقبال علاقه مندان همراه بود و از چند روز پیش تمام بلیت ها به فروش رفته بود.

گروه پازل اجرای خود را با حضور نوازندگان و با اجرای موسیقی پرانرژی آرین بهاری آغاز کرد. در ادامه علی رهبری خواننده گروه "پازل" به صحنه آمد و قطعه های این کنسرت را یکی پس از دیگری خواند.

به گزارش تسنیم، مخاطبان حاضر در سالن تقریبا تمام ترانه های پازل را همخوانی کردند. از ویژگی های مهم کنسرت گروه پازل اجرای قطعه هایی با فضاهای متفاوت بود. در کنسرت پازل قطعه هایی آرام و عاشقانه با همراهی مخاطبان اجرا شد و در عین حال این کنسرت پر از قطعه های ریتمیک و پرانرژی بود.

در واقع پازل سعی می کند در کنسرت هایش تعادل فضایی را حفظ کند و در کنار قطعه های عاشقانه قطعه های پرانرژی زیادی هم برای مخاطبانش اجرا می‌کند.

دلارام اثر مشترک پازل و "هیراد" از مهمترین قطعه‌هایی بود که در کنسرت شب گذشته اجرا شد.

مغرور و عاشق، بی‌تاب، دنیام شدی رفت، به شرطی که، داستان، محشر، کوتاه بیا، صاف و ساده و دمتم گرم از قطعه‌هایی بودند که "پازل" آنها را اجرا کرد.

در سانس دوم کنسرت شب گذشته گروه پازل، مهدی دارابی خواننده گروه "هوروش بند" به عنوان مهمان ویژه حضور داشت.

 

پازل بند هوروش بند مهدی دارابی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین