کد خبر: 37585 A

خواننده معروف زندگی شخصی‌اش را روی صحنه برد/ عکس

خواننده معروف زندگی شخصی‌اش را روی صحنه برد/ عکس

پس از پایان اجرای موفقیت آمیز "روی پاهای خودت" در برادوِی، این نمایش حالا در سایر کشورهای جهان به روی صحنه می‌رود.

ایران آرت: نخستین اجرای نمایش موزیکال "روی پاهای خودت" در لندن که با الهام از زندگی شخصی و دستاوردهای هنری گلوریا استفان خواننده مشهور کوبایی شکل گرفته، با استقبال زیادی از سوی تماشاگران انگلیسی همراه شد.

در این برنامه که در تالار مجلل "کالسیوم" لندن ترتیب یافت، گلوریا استفان نیز حضور داشت و به درخواست بازیگران و تماشاگران روی صحنه رفت و به هنرنمایی پرداخت.

او در اواخر برنامه همراه با "کریستی پریدز" هنرمندی که در این نمایش موزیکال نقش او را بازی می‌کند، یکی از قطعات را به صورت مشترک اجرا کردند.

photo_2019-07-07_20-31-47

به گزارش منابع آمریکایی، پس از پایان اجرای موفقیت آمیز "روی پاهای خودت" در برادوِی که هزاران تماشاگر داشت، این نمایش حالا در سایر کشورهای جهان به روی صحنه می‌رود.

برنامه لندن آغازگر تور این نمایش در بریتانیا بود که تا پایان ماه آوریل سال آینده میلادی ادامه خواهد داشت.

گلوریا استفان از ستاره‌های بزرگ موسیقی لاتین است و دستاوردهای ارزنده‌ای در کارنامه هنری دارد و همراه با همسرش "امیلیو استفان" موفق به دریافت ۲۶ جایزه "گرمی" شده است.

به گفته گلوریا استفان، این نمایش موزیکال در آینده نزدیک به صورت یک فیلم سینمایی تولید خواهد شد و او پس از موفقیت‌های اخیر فیلم های موزیکال، کار روی این پروژه را به صورت جدی آغاز کرده است.

 

خواننده روی پاهای خودت موسیقی لاتین گلوریا استفان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین