کد خبر: 37510 A

وضعیت فعالیت‌ مهدی یراحی و حمید عسکری مشخص شد

وضعیت فعالیت‌ مهدی یراحی و حمید عسکری مشخص شد

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام کرد در حال حاضر هیچ هنرمندی ممنوع‌الکار نیست.

ایران آرت: سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،در پاسخ به ممنوع الکاری برخی از خوانندگان از جمله مهدی یراحی و حمید عسگری اظهار کرد: در حال حاضر هیچ هنرمندی ممنوع الکار نیست.

وی افزود: آقای یراحی چند وقت پیش نمونه کاری به دفتر موسیقی ارائه کرده بود که مشکل داشت. در حال حاضر اگر اثر جدیدی برای ارائه دارد، می‌تواند به اداره امور موسیقی مراجعه و برای انتشارش در صورت تایید مجوز بگیرد.

حسینی درباره پاسخ اداره موسیقی به بلاتکلیفی برخی از فعالان حوزه موسیقی گفت: تا این لحظه صحبتی مبنی بر بلاتکلیفی دوستان نشنیده‌ام. ممنوعیت فقط برای کار قبلی آقای یراحی بود و در حال حاضر اگر کار جدید او موردی نداشته باشد، اداره امور موسیقی دلیلی برای ممنوعیت این خواننده هم ندارد.

به گزارش ایران‌آرت، مهدی یراحی عصر امروز تیزری را منتشر کرد که نشان می‌داد مجوز برگزاری کنسرت در تهران را دریافت کرده و مشکلی برای فعالیت ندارد. این خواننده شش ماه پیش با انتشار ویدئوی "پاره سنگ" حاشیه‌ساز شده بود. یراحی آن زمان اقرار کرد که شیطنت کرده و متن ترانه و بخش‌هایی از ویدئوی مجوز گرفته را تغییر داده است. 

آخرین کنسرت حمید عسکری خواننده  پاپ نیز به 10 بهمن سال گذشته در برج میلاد تهران برمی‌گردد و برایش حاشیه‌ساز شد.

عسگری در آن کنسرت لحظاتی از آهنگ "کجای دنیامی" را با گیتاریست زن گروهش همخوانی کرد اما چند ثانیه پس از آغاز همخوانی ترانه، ناگهان صدای میکروفون نگین پارسا قطع شد و حمید عسکری میکروفون خودش را به او داد و اجرا به تک خوانی یک زن بدل شد.

فعالیت حمید عسگری در ماه بهمن برای مدتی به حالت تعلیق درآمد تا شورای رسیدگی به اجراهای صحنه‌ای موسیقی درباره تخلف صورت گرفته در کنسرت او تصمیم‌گیری کند. این خواننده اکنون با اعلام معاون هنری وزارت ارشاد مشکلی برای فعالیت در زمینه موسیقی ندارد. 

 

 

 

موسیقی پاپ مهدی یراحی حمید عسگری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین