کد خبر: 37504 A

نفرت دختر 18 ساله موسیقی از القابی که به او می‌دهند

نفرت دختر 18 ساله موسیقی از القابی که به او می‌دهند

بیلی ایلیش که در 18 سالگی به یک خواننده مشهور جهانی تبدیل شده است می‌گوید از دادن عنوان‌هایی همچون دختر جدید پاپ و یا چهره جدید پاپ به او احساس انزجار می‌کند.

ایران آرت: بیلی ایلیش ترانه‌سرا و خواننده آمریکایی متولد سال 2001 است و در حال حاضر 18 سال دارد. این خواننده که مسیر طولانی شهرت را خیلی زود پیموده و حالا صاحب القابی همچون "پدیده موسیقی پاپ" و "دختر جدید پاپ" است، در گفت‌وگویی می‌گوید که این لقب‌ها برای او منزجرکننده است. 

خواننده آهنگ معروف "چشم‌های اقیانوسی" در مصاحبه‌ با مجله ووگ استرالیا از سختی‌های مسیر سوپراستار شدن برای خوانندگان ناشناس گفت. به گزارش نوا او درباره موضوع سختی های صنعت موسیقی اینگونه بیان کرد:" در صنعت موسیقی همه دوست دارند که فقط بگویند چه کاری بکن؛ همه ادعا دارند که تو توسط آنها ساخته شدی! کار کردن به روشی که دوست داری خیلی سخت شده چون همه از تو بعنوان یک خواننده می‌خواهند که یک محصول آماده و موردعلاقه آنها باشی!"

او در ادامه می‌گوید: "من خیلی وقت گذاشتم تا تونستم اعتماد مردم رو بدست بیارم؛ پس میدونم که قراره چه کاری انجام بدم و برای چه کاری ساخته شدم."

بیلی ایلیش، در عرض دو سال و فقط با ۱۷سال سن، توانست به یکی از ستاره‌های مطرح موسیقی جهان تبدیل شود به طوریکه آهنگ‌های او میلیون‌ها بار در اسپاتیفای پخش شده و در بالای لیست جهانی قرار دارد.

اما این خواننده مستعد که خودش و برادرش مسئولیت ساخت آهنگ‌ها را بعهده دارند ادعا می کند که چهره جدید موسیقی پاپ خسته کننده شده است:" این رنج آوره! صادقانه بگم من از لطف و عشق هواداران بسیار خوشحالم اما با این روند موسیقی پاپ دارم دلسرد میشم"

بیلی ایلیش می‌گوید: "یادم می آید اولین بار که رسانه ها و مردم به من لقب چهره جدید پاپ یا دختر جدید پاپ را دادند بسیار منزجر شدم؛ عجیب ترین نکته در ارتباط با ما انسان‌ها این است که یاد گرفتیم به هر چیزی لقب بدهیم که در حقیقت این طور نیست."

 

موسیقی پاپ خواننده پاپ بیلی ایلیش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین