کد خبر: 37498 A

پایان ممنوعیت حامد همایون در صداوسیما؟/ عکس

پایان ممنوعیت حامد همایون در صداوسیما؟/ عکس

در حالی که اعلام شده بود پخش صدای حامد همایون در صداوسیما ممنوع است شب گذشته صدای او از رادیو شنیده شد.

ایران آرت: صدای حامد همایون، خواننده موسیقی پاپ که مدتی پیش اعلام شده بود در صداوسیما ممنوع‌الفعالیت است، شب گذشته از رادیو ورزش شنیده شد.

شب گذشته، حوالی ساعت ۲۱:۳۰ ترانه‌ای از حامد همایون در رادیو ورزش پخش شد. به گزارش برنا، نکته عجیب این اتفاق بر می‌گردد به این مسئله که پیش از این حامد همایون به دلیل سفر به آمریکا و حضور در مقبره یکی از خوانندگان زن قدیمی از سوی صداوسیما ممنوع‌الفعالیت شده بود.

به گزارش ایران‌آرت، حامد همایون دو ماه پیش برای برگزاری چند کنسرت به کشور آمریکا سفر کرد و اجراهایی را در شهرهای مختلف این کشور از جمله شهر لس‌آنجلس روی صحنه برد.

این خواننده پاپ در کنسرت لس‌آنجلس میزبان بهروز وثوقی بود و این بازیگر قدیمی را اسطوره سینمای ایران نامید و چند روز پیش از آن هم تصویری از حامد همایون بر سر مقبره هایده خواننده قدیمی منتشر شد که بنابر اعلام محسن‌ رج‌پور مدیر برنامه‌های همایون، تلویزیون این خواننده را به همین دو دلیل ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الصدا کرد. 

همان زمان حامد همایون پستی را منتشر کرد و به ممنوع شدنش در تلویزیون واکنش نشان داد. پستی که حامد همایون منتشر کرده بود را در ادامه می‌بینید. 

eLjbfp4RtMaJ

 

موسیقی پاپ حامد همایون بهروز وثوقی هایده
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین