کد خبر: 37249 A

آلبوم آبی خاکستری رونمایی شد/ تجربه خوانندگی یک نوازنده

 آلبوم آبی خاکستری رونمایی شد/ تجربه خوانندگی یک نوازنده

داریوش آذر که سابقه همکاری با همایون شجریان و گروه‌های پالت، دال و دنگ شو را در کارنامه خود دارد، اولین آلبوم مستقلش را منتشر کرد.

ایران آرت: آلبوم "آبی خاکستری" به آهنگسازی و خوانندگی داریوش آذر و تهیه‌کنندگی اردوان جعفریان، دیشب (پنجشنبه ششم تیر) با حضور تعدادی از مخاطبان و هنرمندان در مجموعه خانه وارطان تهران رونمایی شد.

داریوش آذر از جمله هنرمندان فعال حوزه موسیقی است که فعالیت حرفه‌ای موسیقی را با نوازندگی ساز تخصصی کنترباس آغاز کرد. اولین تجربه حرفه‌ای این نوازنده پس از طی مراحل مختلف آموزشی و دانشگاهی پیوستن به گروه محمدرضا شجریان بود.آذر در سال ۸۸ تا ۹۵ با فعالیت در سبک جز و پیوستن به گروه‌های "دنگ شو"، "پالت"، "دال" و دیگر گروه‌های تلفیقی، یکی از موزیسین‌های فعال عرصه موسیقی شد. او در سال ۱۳۹۰ همکاری خود را با همایون شجریان آغاز کرد که آلبوم "خداوندان اسرار" به آهنگسازی سهراب پورناظری حاصل این همکاری است.

داریوش آذر، ابتدای مراسم رونمایی "آبی خاکستری"، توضیح داد: "آنچه در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته، حاصل تلاش بی وقفه هنرمندانی است که در پروسه تولید این اثر به صورت شبانه روزی همراهم بودند. ما نهایت کوشش خود را انجام دادیم که علاوه بر ارائه یک موسیقی مناسب و درست در حوزه انتخاب و استفاده از اشعار شاعران مطرح کشورمان نیز وسواس زیادی داشته باشیم و امیدوارم نتیجه این تلاش ها همانی باشد که مورد پسند مخاطبان قرار گیرد."

وی ادامه داد: "طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته، نخستین کنسرت آلبوم "آبی خاکستری" روز ۲۴ مرداد به تهیه‌کنندگی افشین معصومی، مدیر موسسه فرهنگی هنری "نغمه حصار" در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد."

5216106

اجرای زنده قطعاتی منتخب از آلبوم "آبی خاکستری" داریوش آذر به همراه جشن امضای این اثر، بخش‌های مختلف مراسم رونمایی را تشکیل می‌داد.

آذر حین اجرای قطعه "سیاه و سفید" بیان کرد: "در جهان همه چیز نقطه مقابلی دارد به جز عشق که در این دایره نمی‌گنجد."

اردوان جعفریان (تهیه‌کننده)، نشر و پخش جوان (مدیریت پخش)، مهدی جوادی‌نسب (طرح و گرافیک)، آرش عاشوری‌نیا (عکس) و هویار اسدیان (چاپ و تولید)، گروه اجرایی آلبوم "آبی خاکستری" را تشکیل می‌دهند.

 

همایون شجریان دنگ شو خواننده نوازنده پالت گروه دال دال داریوش آذر آبی خاکستری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین