کد خبر: 37223 A

اعطای درجه پلاتین به لیدی گاگا و بردلی کوپر

اعطای درجه پلاتین به لیدی گاگا و بردلی کوپر

فروش موسیقی فیلم "ستاره‌ای متولد شده" که برگزیده اسکار ۲۰۱۹ شد از مرز شش میلیون نسخه عبور کرد.

ایران آرت: موسیقی اجرای دو نفره بردلی کوپر و لیدی گاگا که برای فیلم سینمایی "ستاره‌ای متولد شده" خوانده شد، از مرز فروش شش میلیون نسخه آلبوم عبور کرد و عنوان "پلاتین دوبرابر" را دریافت کرد.

آلبومی که دو بار درجه پلاتین را کسب می‌کند با واژه "double platinum" یا "پلاتین دوبرابر" بیان می‌شود.

این آلبوم در سال ۲۰۱۸ توسط اینتراسکوپ رکوردز منتشر شد که توانست در همان سال در صدر رتبه بندی قرار بگیرد و امسال نیز توانسته تاکنون، به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم ۲۰۱۹ شناخته شود.

فیلم "ستاره‌ای متولد شده" که داستان دو موسیقیدان به نام‌های آلی با بازی لیدی گاگا و جکسون با بازی بردلی کوپر را روایت می‌کرد، در زمان انتشار با تحسین منتقدان روبرو شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قطعه "کم عمق" که توسط لیدی گاگا و مارک رانسون نوشته شده بود، در آکادمی اسکار ۲۰۱۹ جایزه بهترین موسیقی، دو جایزه گرمی برای بهترین موسیقی پاپ و همچنین جایزه بهترین موسیقی را از گلدن گلوب دریافت کرد.

چهار آلبوم بعدی که در بیلبورد پرفروش‌ها قرار دارد، به ترتیب "هرگز دوباره عاشق نمی‌شوم"، "همیشه این را به ما یاد آوری کن"، "آیا این درست است؟" و "شاید زمان آن فرا رسیده" هستند.

فیلم سینمایی "ستاره‌ای متولد شده" که از سوی کمپانی برادران وارنر منتشر شد، توسط جان پیترز و بردلی کوپر تهیه کنندگی شد. بردلی کوپر  در کنار اریک رات و ویل فترز نویسنده این فیلم هم بوده است.

 

لیدی گاگا بردلی کوپر ستاره ای متولد شده است پلاتین دوبرابر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین