کد خبر: 36972 A

اد شیرن همه را شگفت‌زده کرد/ 22 خواننده معروف در یک آلبوم

اد شیرن همه را شگفت‌زده کرد/ 22 خواننده معروف در یک آلبوم

انتشار لیست قطعات آلبوم اد شیرن و حضور 22 خواننده در این آلبوم طرفداران موسیقی را شگفت‌زده کرده است.

ایران آرت: چهارمین آلبوم رسمی اد شیرن خواننده مشهور بریتانیایی با حضور 22 خواننده برجسته موسیقی در تاریخ 12 ژولای 2019 عرضه خواهد شد.

به گزارش ایران‌آرت، این آلبوم که بین سال‌های 2017 تا 2019 تولید و ضبط شده و "پروژه همکاری شماره 6" نام دارد شامل 15 قطعه است و اد شیرن در تمامی قطعات حداقل با یک خواننده همخوانی کرده است.

خالید، کامیلا کابیو و کاردی بی، استورمزی، یبا، جاستین بیبر، الا می، میک میل، برونو مارس، کریس استاپلتون، اچ ای آر، تراویس اسکات، فیفتی سنت و امینم چهره‌های سرشناسی هستند که در آلبوم اد شیرن حضور دارند. مشارکت این تعداد هنرمند نامدار در آلبوم یک خواننده کم‌سابقه بوده و باعث شگفتی طرفداران موسیقی پاپ شده است.

اد شیرن پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد اثری را با همکاری جاستین بیبر، لیل کیم، کریستینا آگیلرا، مایا و پینک بسازد ولی این همکاری شکل نگرفت و با آنها به طور جداگانه همکاری کرده است. هرچند برخی از این خواننده‌ها در آلبوم "پروژه همکاری شماره 6" حضور ندارند. 

 "من اهمیت نمی‌دهم" با همخوانی جاستین بیبر و "از من عبور کن" با همخوانی چنس د رپر و پی‌ان‌بی راک، دو تک آهنگی است که پیش از این برای معرفی آلبوم جدید اد شیرن منتشر شده است.

آلبوم "پروژه همکاری شماره 6" را اسایلم رکوردز و آتلانتیک رکوردز عرضه خواهند کرد. 

جاستین بیبر اد شیرن امینم کریستینا آگیلرا تراویس اسکات کامیلا کابیو فیفتی سنت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین