کد خبر: 36757 A

تیلور سوئیفت غرق در عشق/ 18 آهنگ جدید می‌آید

تیلور سوئیفت غرق در عشق/ 18 آهنگ جدید می‌آید

هفتمین آلبوم استودیویی تیلور سوئیفت با نام "عاشق" در تاریخ 23 اوت منتشر خواهد شد.

ایران آرت: سجاد مالمیر: تیلور سوئیفت خواننده مشهور آمریکایی پس از آنکه با آلبوم قبلی‌اش با نام "اعتبار" موفق شد انواع و اقسام رکوردها را بشکند و جوایز متعدد را مال خود کند، اکنون پس از دو سال آلبوم جدیدی با نام "عاشق" را آماده انتشار کرده است. آلبومی که به گفته خود او سرشار از لحظات رمانتیک است اما رمانتیک بودن همیشه به معنای عشق و با هم بودن نیست چون آن را در تنهایی هم می‌شود جست‌وجو کرد.

تیلور سویفت جوان که در اینستاگرام هم فعال است و معمولاً اخبار فعالیت‌هایش را از این طریق به طرفدارانش اعلام می‌کند، روز گذشته با چند سورپرایز به اینستاگرام بازگشت و اخباری را به طرفدارانش داد که حسابی آنها را سر ذوق آورد. سوئیفت ابتدا کاور آلبومش را به اشتراک گذاشت و نوشت: عاشق" 23 اوت (1 شهریور 98) منتشر می‌شود و پیش‌فروش آلبوم هم‌اکنون آغاز شده است.

او پس از این پست در پستی دیگر کاور دومین تک آهنگ آلبوم "عاشق" را که کاور کاملاً متفاوتی است و با استقبال طرفداران سوئیفت مواجه شده را منتشر کرد و خبر داد این آهنگ که "تو نیاز داری آرام شوی" نام دارد فردا (شنبه) منتشر می‌شود. ویدئوی این قطعه هم روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

سوئیفت پیش از این قطعه "من" را به‌عنوان اولین تک آهنگ آلبوم "عاشق" منتشر کرده بود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. "من" با همخوانی برندن یوری خواننده گروه "پنیک! ات د دیسکو" روز 26 آوریل در قالب زنده در یوتیوب به نمایش درآمد و توانست در 24 ساعت اول انتشار خود 65.2 میلیون بازدید کسب کند و به دومین موزیک ویدئوی برپازدید یوتویب در 24 ساعت اول تبدیل شود.

پیش‌فروش آلبوم "عاشق" در سایت آیتیونز آغاز شده و بر اساس اعلام آیتیونز تعداد قطعات این آلبوم 18 اثر است و قطعات "من" و "تو نیاز داری آرام شوی" به ترتیب قطعات شماره 14 و 16 آلبوم خواهند بود.

photo_2019-06-14_01-50-31

آلبوم قبلی تیلور سوئیفت با نام "اعتبار" سال 2017 منتشر شد که نامزد جایزه گرمی بهترین آلبوم آواز پاپ از شصت و یکمین مراسم جایزه گرمی شد و دومین نامزدی سوئیفت در این بخش از گرمی بود. برای حمایت از این آلبوم، سوئیفت تور استودیویی اعتبار را از تاریخ 8 مه 2018 تا نوامبر همان سال برگزار کرد که دومین تور بزرگ سال بود. این تور تبدیل به پرفروش ترین تور تاریخ تمام دوران آمریکا شد و همچنین حدود 345.7 دلار درآمد داشت

 

موسیقی پاپ خواننده زن تیلور سوئیفت خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین