کد خبر: 36419 A

ثروتمندترین زنان موسیقی معرفی شدند

ثروتمندترین زنان موسیقی معرفی شدند

ثروت ریانا طی یک سال اخیر با رشدی عجیب همراه شده و این خواننده اکنون به ثروتمندترین زن دنیای موسیقی تبدیل شده است.

ایران آرت: ریانا، خواننده و بازیگر ۳۱ ساله اهل باربادوس با ثروتی که مجله "فوربز" آن را ۶۰۰ میلیون دلار تخمین می‌زند عنوان ثروتمندترین موزیسین زن دنیا را گرفت.

سی‌ان‌ان در گزارش روز چهارشنبه نوشت که به این ترتیب ریانا با سی میلیون بیشتر از مدونا (۵۷۰ میلیون دلار)، سلن دیون (۴۵۰ میلیون دلار) و بیانسه (۴۰۰ میلیون دلار) ثروتمندترین زن فعال در موسیقی شد. 

به گزارش ایران‌آرت، در لیستی که سال گذشته اعلام شد مدونا ثروتمندترین خواننده زن جهان بود و پس از او به ترتیب ماریا کری، بیانسه، سلن دیون، شکیرا، ریانا و جنت جکسون قرار داشتند. بنابر این گزارش، ثروت ریانا نسبت به سال گذشته با رشدی عجیب همراه شده است. ثروت او در سال گذشته بیش از ۲۳۰ میلیون دلار برآورد شده بود.

هرچند ریانا را بیشتر به عنوان خواننده می‌شناسند ولی منبع اصلی درآمد او از همکاری با شرکت مشهور کالاهای لوکس "ال وی ام اچ" فرانسوی است که مارک‌هایی همچون کریستین دیور، ژیوانشی و لویی ویتون زیرمجموعه آن هستند.

ریانا در سپتامبر سال ۲۰۱۷ محصولات آرایشی برند خودش را تحت عنوان "فنتی بیوتی" روانه بازار کرد.

این محصولات آرایشی در سراسر دنیا مشتریان زیادی دارد و دلیل اصلی آن ارائه لوازم آرایش برای نژادهای گوناگون و سازگار با رنگ پوست های مختلف است.

این محصولات آرایشی در ۱۵ ماه اول، حدود ۵۷۰ میلیون دلار سود داشت.

او در ماه مه سال ۲۰۱۹ از برند لباس "فنتی" رونمایی کرد که حاصل همکاری او با "ال وی ام اچ" است.

ریانا در لباس‌هایی که ارائه می دهد نیز تنوع را در نظر گرفته است، چیزی که گفته می‌شود دلیل اصلی موفقیت او در عرصه‌های گوناگون است.

 

بیانسه مدونا ماریا کری جنت جکسون سلن دیون ریانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین