کد خبر: 36406 A

در جستجوی خوشبختی سه برادر خواننده

در جستجوی خوشبختی سه برادر خواننده

مستند "در جستجوی خوشبختی" در مورد گروه پرآوازه برادران جوناس از سرویس ویدیوی آنلاین آمازون منتشر شد.

ایران آرت: مستند "در جستجوی خوشبختی" در مورد گروه موسیقی "برادران جوناس" عرضه شد.

مستند "در جستجوی خوشبختی" با به تصویر کشیدن زیر و بم‌ دوران فعالیت گروه "برادران جوناس"، زندگی آنها را از زمانی که پسرهای کم سن و سالی در نیوجرسی بودند تا تبدیل شدنشان به یکی از محبوب‌ترین گروه‌های پاپ‌راک دنبال می‌کند. در این مستند همچنین به ماجرای اختلاف به وجود آمده میان این برادران و جدایی ۶ ساله آنها از یکدیگر و گرد هم جمع شدن مجدد گروه پرداخته می‌شود.

کارگردانی این اثر بر عهده لوید تیلور گیتاریست با سابقه گروه "برادران جوناس" بوده است. به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، او در مورد مستند خود گفت: من از ابتدای تشکیل گروه در کنار این برادرها بودم و همراه آنها پیچ و خم جاده‌ها را در اتوموبیل‌های ون به دنبال بدل شدن به یک گروه راک‌اندرول می‌پیمودیم. او همچنین افزود: از زمانی که به "برادران جوناس" بپیوندید، آنها دیگر به خانواده شما تبدیل می‌شوند.

یکی از سکانس های مورد علاقه سازندگان این مستند،‌ صحنه‌های مربوط به کنسرت سال ۲۰۰۷ تگزاس است؛ زمانی که آنها متوجه می‌شوند بیش از ۶۰ هزار نفر برای دیدن آنها جمع شده بودند. برادران جوناس از این لحظه به عنوان نقطه عطفی در زندگی حرفه‌ای خود نام می‌برند.

"برادران جوناس" نام یک گروه موسیقی پاپ‌راک آمریکایی متشکل از سه برادر به نام‌های کِوین جوناس، جو جوناس و نیک جوناس است. این گروه ابتدا در یک برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه دیزنی به شهرت رسیدند.

مستند "در جستجوی خوشبختی" هم اکنون از طریق پرایم ویدیو آمازون قابل مشاهده است.

 

آمازون نیک جوناس جو جوناس برادران جوناس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین