کد خبر: 35938 A

کنسرت مردمی محمد اصفهانی برگزار شد/ آتش‌بازی در آب و آتش

کنسرت مردمی محمد اصفهانی برگزار شد/ آتش‌بازی در آب و آتش

محمد اصفهانی در بوستان آب و آتش برای بیش از ۵ هزار علاقه‌مند اجرا کرد.

ایران آرت: پیش از آنکه باران نابهنگام شب سه‌شنبه آغاز شود، محمد اصفهانی در بوستان آب و آتش روبه‌روی بیش از 5هزار نفر از مردم قرار گرفت و کنسرت مردمی دیگری در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برپا شد.

به گزارش همشهری، باغ رمضان در عباس‌آباد پنجمین سالش را برگزار می‌کند و امسال علاوه بر تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری، سفره افطاری ساده بر فراز پل طبیعت برپا شده‌ است و شب سه‌شنبه هم محمد اصفهانی بعد از مدت‌ها در کنسرت مردمی حاضر شد و برای مردم آواز خواند.

او پیش از شروع برنامه از استقبال مردم تشکر کرد و علاقه مردم به موسیقی فاخر ایرانی را ستود. در کنار او سیدمحمد حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد نیز از تمامی هنرمندانی که در کنسرت‌های مردمی حضور می‌یابند، تشکر کرد.

حجازی با اشاره به اینکه عباس‌آباد مرکزی برای فعالیت‌های فاخر فرهنگی در پایتخت است، گفت: از اینکه این مجموعه میزبان برنامه‌هایی است که فرهنگ غنی ایران اسلامی را نمایندگی می‌کند، خوشحالیم.

او همچنین از تلاش برای غنای بیشتر برنامه‌های فرهنگی در منطقه عباس‌آباد خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به قطب بزرگ فرهنگ تهران و ایران تبدیل شود. محمد اصفهانی در کنسرت مردمی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد قطعات متعددی ازجمله «ای ایران»، «شکایت هجران»، «دلقک» ، «پیک سحری» و.... را اجرا کرد.

با پایان کنسرت اصفهانی به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) آتش بازی گسترده‌ای برپا شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت. در شب‌های ماه مبارک رمضان با استقبال مردم و تدارک شهرداری و بعد از مصوبه شورای شهر تهران، مراسم و گردهمایی‌هایی در بوستان‌ها و برخی خیابان‌های شهر برپاست. به این ترتیب شب‌های تهران زنده شده‌اند.

 

محمد اصفهانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین