کد خبر: 35791 A

محمد اصفهانی در آب و آتش می‌خواند

محمد اصفهانی در آب و آتش می‌خواند

محمد اصفهانی در قالب جشنواره باغ رمضان در بوستان آب و آتش به اجرای برنامه می‌پردازد.

ایران آرت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین شب از ماه مبارک رمضان (سه شنبه 31 اردیبهشت) در جشنواره باغ رمضان اجرای زنده محمد اصفهانی در بوستان آب و آتش برگزار و سفره افطاری ساده روی پل طبیعت تهران گسترده می‌شود.

اجرای محمد اصفهانی یکی از بخش های جشنواره باغ رمضان این مجموعه فرهنگی بوده و سه شنبه 31 اردیبشهت ساعت 21:30 در بوستان آب و آتش به اجرای برنامه می پردازد.همچنین سفره افطاری ساده روی پل طبیعت پهن شده و این پل غیر خودرویی میزبان روزه داران تهرانی خواهد بود.

بنا بر این گزارش برپایی سفره افطار ساده روی پل طبیعت با بهره گیری از پتانسیل خیرین محلی و با هدف حذف اسراف و تجمل گرایی برای آن دسته از افراد که در لحظه افطار به هر دلیل از منزل دور هستند به اجرا در می آید.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به واسطه گردشگر پذیر بودن روزانه پذیرای طیف گسترده ای از گردشگران ایرانی و شهروندان تهرانی اسن و برای این منظور روزانه پذیرای شهروندان روزه دار تهرانی از ابتداری ماه مبارک رمضان بوده و در پانزدهمین شب و همرمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) روی پل طبیعت میزبان روزه داران خواهد بود.

پنجمین جشنواره  باغ رمضان از 16 اردیبهشت تا 17 خرداد با هدف همدردی و کمک رسانی به هموطنان سیل زده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در حال برگزاری است. این برنامه ها از ساعت 20:30 همزمان با افطار شروع شده و تا ساعت 23 در یک برنامه ریزی مدون میزبان روزه داران عزیز است.

 

موسیقی پاپ محمد اصفهانی خواننده پاپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین