کد خبر: 35612 A

همکاری داماهی با خالو قنبر/ "در من برو شکار" منتشر می‌شود

همکاری داماهی با خالو قنبر/ "در من برو شکار" منتشر می‌شود

دارا دارایی می‌گوید دومین آلبوم گروه داماهی به احتمال خیلی قوی تا آخر فصل بهار منتشر خواهد شد.

ایران آرت: دارا دارایی نوازنده و سرپرست گروه داماهی در تشریح برنامه‌های گروه خود به هنرآنلاین گفت: دومین آلبوم گروه ما "در من برو شکار" نام دارد که به احتمال خیلی قوی تا آخر فصل بهار منتشر می‌شود. این آلبوم با همراهی قنبر راستگو ساخته شده است و ابراهیم منصفی، احسان گودرزی و محمود طلوعی شاعران کار هستند.

دارایی ادامه داد: بجز اعضای گروه داماهی شامل رضا کولغانی خواننده، خودم به عنوان نوازنده گیتار باس، حمزه یگانه نوازنده پیانو و کیبورد و ابراهیم علوی نوازنده عود، تعدادی هنرمند مهمان از جمله آرش پژندمقدم، آرش فتحی، هومن نامداری، همایون نصیری، محسن خاش، مجید سالاری، محمدعلی ذاکری قشمی، مجید نصیری، مرتضی عزیززاده و آرش رئیسی در ساخت آلبوم "در من برو شکار" با ما همکاری کرده اند.

دارایی اضافه کرد: تا به امروز دو قطعه از این آلبوم منتشر و در فضای مجازی پخش شده است. یکی از قطعات که "هومبا" نام دارد با همراهی خالو قنبر راستگو ساخته شده است.

او تاکید کرد: قطعه دیگر به نام "بی‌امان" با شعری از احسان گودرزی به تازگی منتشر شده است. موسیقی این قطعه را خودم ساختم. فضای کلی از المان‌های موسیقی پاپیولار پیروی می‌کند. ساز عود هم با نوازندگی ابراهیم علوی که گاهی ملودی وکال را دنبال می‌کند، مثل همیشه امضای داماهی را دارد. تمام سعی‌ام را کردم که آسیبی به یک‌دست بودن قطعه وارد نشود. یکی از ویژگی‌های این قطعه در کنار ملودی روانش، طعم گس ترانه عاشقانه آن است که از خاورمیانه می‌گوید و در واقع کاراکتر اصلی قطعه است.

این موسیقی‌دان همچنین گفت: صدابرداری آلبوم "در من برو شکار" بر عهده رضا فرهادی، شایان فتحی، مازیار مرتاضیه، امید محبی، مجید نصیری، بامداد امینی و فرشید ادهمی بود و شایان فتحی میکس و مسترینگ آن را انجام داد. حمید شوارعان هم سِمت مدیر هنری و طراح گرافیک این اثر موسیقایی را دارد.

"در من برو شکار" توسط نشر نوفه و به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف منتشر می‌شود. جزئیات رونمایی آلبوم در تهران و شهرستان‌ها و همچنین تور کنسرت‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

 

موسیقی نواحی داماهی دارا دارایی رضا کولغانی خالو قنبر موسیقی محلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین