کد خبر: 35571 A

پلیس از خواننده زن تقدیر کرد

پلیس از خواننده زن تقدیر کرد

دالی پارتون خواننده آمریکایی توسط پلیس فدرال آمریکا مورد تقدیر قرار گرفت.

ایران آرت: در مراسمی که در دفتر مرکزی "اف بی آی" در واشنگتن برگزار شد، از تلاش‌های خانم پارتون و کمک‌های مالی او به خانواده های قربانی آتش‌سوزی گسترده جنگلهای شرق ایالت تنسی در سال ۲۰۱۶ تجلیل شد.

در سال ۲۰۱۶، دالی پارتون پارتون که خود اهل تنسی است از طریق بنیادش "دالی وود" کارزاری راه اندازی کرد تا برای قربانیان آتش‌سوزی که جان ده ها نفر را گرفت و صدها بنا را تخریب کرد پول جمع‌آوری کند.

بنیاد "دالی وود" و خانم پارتون به هر کدام از ۹۰۰ خانواده قربانی آتش‌سوزی، ۱۰ هزار دلار کمک کردند. "اف بی آی" از دالی پارتون به خاطر امید بخشیدن به ساکنان تنسی که آتش‌سوزی زندگیشان را دگرگون کرده بود تقدیر کرد.

دالی پارتون یک کتابخانه نیز در سال ۱۹۹۵ راه اندازی کرد که هر ماه به کودکان پیش دبستانی کتاب‌های رایگان می‌فرستد و حدود ۸۵ میلیون کتاب در سراسر آمریکا، بریتانیا، کانادا و استرالیا پخش کرده است.

این خواننده که یکی از ​اسطوره‌های موسیقی کانتری است چندی پیش در جریان یک گفتگوی تلویزیونی گفت که همسرش "کارل توماس دین" علاقه زیادی به آثارش ندارد و آهنگ‌های او را گوش نمی‌کند.

او همسرش او را عاشقانه دوست دارد و به دستاوردهای هنری او افتخار می‌کند ولی طرفدار چنین موسیقی نیست و سلیقه متفاوتی دارد.

پارتون ضمن اشاره به فراز و نشیب های پنجاه سال زندگی مشترک با همسرش، مهمترین دلیل تداوم این رابطه را احترام به سلیقه و نظرات یکدیگر دانست.

دالی پارتون چندین جایزه گرمی برده، بیش از یکصد میلیون آلبوم فروخته و به ملکه موسیقی کانتری شهرت دارد. با این حال همسرش کارل توماس دین طرفدار موسیقی "هارد راک" و "بلوگراس" است و آهنگ‌های گروه‌های این سبک ها را گوش می‌کند.

 

خواننده خواننده زن دالی پارتون دالی وود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین