کد خبر: 35546 A

بهنام صفوی درگذشت

بهنام صفوی درگذشت

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ در سن 35 سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

ایران آرت: بهنام صفوی خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ که بیش از 10 سال به طور حرفه‌ای در زمینه موسیقی فعالیت کرد، ساعاتی پیش در بیمارستان اصفهان درگذشت.

رضا فوادیان مدیر برنامه‌های صفوی با اعلام خبر درگذشت او بیان کرد: پسر موْدب موسیقی ایران ، خالق آلبوم های "عشق من باش" "آرامش" "فوق العاده" و "معجزه" دقایقی پیش و در نهایت آرامش، در اصفهان، برای همیشه آرام گرفت.

بهنام صفوی که در سال‌های اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، در طول فعالیت حرفه‌ای خود چهار آلبوم رسمی منتشر و کنسرت‌های متعددی را روی صحنه برد. 

صفوی در سال 1385 قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد.

وی که از سال 1392 دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح 29 تیرماه 1394 مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال 1396 دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد که بامداد امروز در سن 36 سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

 

بهنام صفوی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین