کد خبر: 3551 A

مروری بر حواشی و اتفاقات موسیقی در سال گذشته1

جدایی جنجالی خواننده

جدایی جنجالی خواننده

گروه «دنگ‌شو» خواننده‌های مختلفی داشته که یکی از آنها سال گذشته از گروه جدا شد

ایران آرت: گروه «دنگ‌شو» در طول سال‌ها فعالیت خود خواننده‌های مختلفی داشته اما جدایی سعید آتانی از این گروه در سال گذشته، یکی از پرحاشیه‌ترین جدایی‌های گروه تا به امروز بوده. در حالی که قرار بود در اجرای مرداد ماه دنگ‌شو سعید آتانی هم حضور داشته باشد، ناگهان این خواننده شب قبل از کنسرت در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که در این کنسرت حضور نخواهد داشت.

طاها پارسا در یک نشست خبری که شهریورماه برای تشریح فعالیت‌های آینده دنگ‌شو برگزار شد، درباره جدایی از این خواننده گفته بود: «ما یک اجرای آنلاین برگزار کردیم و لباسی که او پوشید ما را شگفت‌زده کرد! ما همیشه قبل از اجرا برای لباس جلسه برگزار می‌کنیم و همگی سیاه پوشیده بودیم ولی او سفید پوشیده بود. احساس کردیم در آن اجرا هم کیفیت اجرایش مثل همیشه نبود. یا انگیزه‌اش برای گروه خودش بیشتر بود. شایا هم به عنوان رهبر ارکستر در آن اجرا راضی نشد و ما هم ترجیح دادیم کیفیت خودمان را حفظ کنیم.»

آتانی در بخش‌هایی از گفت و گوی خود درباره این جدایی گفته بود: «پس از مدتی دیدم که روی مسائل قرارداد، بازی‌هایی ایجاد شده. در یکی از اجراهای برج میلاد من ساوندچک نمی‌شدم یا میکروفونم روی استیج خاموش بود و مسائلی از این دست پیش می‌آمد که دلگیری ایجاد می‌کرد. دوستان گفته بودند که ما قبل از هر کنسرت جلسه لباس داشتیم ولی چطور می‌شود که در اجرای فروردین‌ماه، من نمی‌دانستم ست لباس چیست؟ در اجرای آنلاین من بدون اینکه از ست گروه با خبر باشم لباسی را که خیلی هم مورد توجه قرار گرفت را پوشیدم. منظورم همان لباس معروف است! مشکل دیگر من این بود که پس از آلبوم «اتاق گوشواره» عملکرد ضعیفی داشتیم و پس از شش ماه فقط چند اجرای رسمی برگزار کردیم. وقتی می‌گویند مخاطب کمتر باشعور کارهای ما را گوش کند بهتر است چه معنایی می‌دهد؟ یعنی بقیه بی‌شعور هستند؟»

 

دنگ شو طاها پارسا سعید آتانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین