کد خبر: 35284 A

خواننده پاپ مجری برنامه ماه رمضان شد

خواننده پاپ مجری برنامه ماه رمضان شد

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ برنامه جایگزین ماه عسل را اجرا خواهد کرد.

ایران آرت: در حالی که در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر جایگزینی بنیامین بهادری به جای احسان علیخانی در برنامه ماه عسل در رسانه‌ها منشر شده بود، روزنامه متعلق به صداوسیما این خبر را تایید کرد و نوشت بنیامین مجری برنامه جایگزین ماه عسل شده است. 

به گزارش ایران‌آرت، روزنامه جام جم نوشت: "بنیامین بهادری مجری برنامه مناسبتی افطار در شبکه سه سیما شد." این خبری است که با قطعی شدن آن و روی آنتن رفتن تصویر این خواننده جوان در روزهای ابتدای ماه مبارک رمضان، احتمالا در روزهای آتی در رسانه‌های مختلف سر و صدایی به پا خواهد کرد و نه تنها نام این مجری و برنامه‌اش را به صدر اخبار می‌آورد، بلکه بی‌شک می‌تواند برگ برنده‌ای برای شبکه سه سیما در ماه رمضان امسال باشد و در این ماه هم ورق را به سمت این شبکه بچرخاند؛ آن هم در شرایطی که چندی پیش احسان علیخانی پس از سال‌ها اجرای برنامه افطاری شبکه سه، از اجرای مجدد برنامه ماه عسل خداحافظی کرده و گفته بود دیگر قصد ندارد سری جدید آن را بسازد.

با اعلام این حرف از جانب علیخانی، به نظر می‌رسید باکس پربیننده افطار شبکه سه امسال خالی و بی‌برنامه باشد، اما در لحظه‌های آخر ورق برگشت و باز همه‌چیز را به نفع این شبکه عوض کرد. این حرکت چراغ خاموش که البته علی‌رغم خواست و میل شبکه تا اندازه‌ای به بیرون درز پیدا کرده و رسانه‌ها را به گمانه‌زنی در خصوص چند و چون این برنامه وا داشت، خبر از اجرای بنیامین بهادری در این برنامه تلویزیونی می‌دهد. مجری موسیقی پاپی که قرار است در اولین تجربه اجرای خود مقابل دوربین قرار بگیرد و آن هم در فضای ویژه ماه رمضان، به اجرا بپردازد.

این برنامه تلویزیونی- که هنوز نام آن هم قطعی نشده است- چالشی بزرگ برای بهادری محسوب می‌شود. اتفاقی که می‌تواند موجب شناساندن استعدادهای او در قالبی جدید به نام اجرا شده یا به عکس، بازخوردهایی منفی برایش در پی داشته باشد. البته همه‌چیز هنوز در حد گمانه‌زنی است و باید تا اواخر همین هفته برای دیدن اجرای او در این برنامه تازه منتظر بمانیم. برنامه‌ای که در باکس زمانی قبل از افطار و ساعات منتهی به اذان مغرب، برای مخاطبان روزه‌دار به روی آنتن خواهد رفت. جام‌جم از شنیده‌های خود در خصوص ساختار و عوامل این برنامه گزارش می‌دهد.

خداحافظی علیخانی

همین دو ماه پیش و در اسفند سال قبل بود که در مراسم اختتامیه پنجمین دوره از جشنواره تلویزیونی جام‌جم، احسان علیخانی وقتی برای دریافت تندیسش در بخش بهترین اجرای برنامه‌های ترکیبی برای ماه عسل روی سن آمده بود، در حضور دکتر علی‌عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، دکتر مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی و دیگر مدیران شبکه‌های تلویزیونی و خبرنگاران حاضر، خبر از اتمام پخش برنامه ماه عسل داد و گفت که بعد از سال‌ها، دیگر این برنامه را تولید نخواهد کرد.

تب و تاب اجرای بنیامین

ظهور بنیامین بهادری در فضای موسیقی پاپ کشور و سبکی که او در آن دوران از خود ارائه داد را به نوعی می‌توان پدیده دهه 80 موسیقی کشور عنوان کرد. تازه 15 - 10 سالی از رواج موسیقی پاپ و پذیرفته‌شدن آن در فضای فرهنگی رسمی کشور می‌گذشت که ناگاه جوانی تازه با صدایی کمتر شنیده شده از راه رسید و با نوع خاص در کنار هم چیدن واژه‌هایش و ریتم متفاوتی که برای آهنگ‌هایش در نظر گرفته بود، موجی ایجاد کرد و صدایش تقریبا به همه‌جا و هر محفلی راه پیدا کرد.

البته به زبان افتادن نام بنیامین فقط به سبک موسیقی‌اش محدود نماند و مرگ زودهنگام همسر اولش در یک سانحه تلخ تصادف و بعد ازدواج مجدد او در یکی دو سال بعد، همچنان نام او را به صدر خبرها و حواشی آورد.

تهیه‌کننده‌ خندوانه در شبکه 3

حالا که حضور بهادری در مقام اجرای این برنامه افطاری شبکه سه نهایی شده است، صحبت از یک نام دیگر هم به میان آمده و آن سیدعلی احمدی است.

حضور این تهیه‌کننده کار را برای بنیامین راحت‌تر می‌کند و احتمالا خیال شبکه هم از سپردن یکی از حساس‌ترین زمان‌های پخش به این تیم برنامه‌ساز راحت شده است؛ چراکه احمدی با رگ خواب مخاطبان آشناست و المان‌های جذب مخاطب و پربیننده کردن برنامه‌ها را خوب می‌داند. تهیه‌کننده سری‌های اخیر "خندوانه" با اجرای رامبد جوان توانسته برنامه‌ای که مدتی است دیگر حرف چندانی برای گفتن ندارد و خلاقیت‌های گروهش هم روبه‌افول رفته را همچنان سر پا و پربیننده نگه دارد.

 

بنیامین بهادری احسان علیخانی ماه عسل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین